tom2009

Pasjonat
  • Zawartość

    409
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O tom2009

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      RZ

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVG
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. tom2009

      Interesuje mnie ten sam temat odnośnie błotnika. Na All można kupić gotowe lakierowane zamienniki. Czy ktoś się orientuje jak z pasowaniem takich elementów ? Może ktoś już kupował taki element i może kogoś polecić ?
    2. tom2009

      Terez tak jak by drżenie ustało. Chyba jednak winny był wentylator klimy.
    3. tom2009

      U mnie troszkę bierze i zmienię na volvoline przy najbliższej zmianie. Miałem złe odczyty bo rurka bagnetu mi się przesuwała
    4. Kupię 028103509 - 028 103 509 - AUDI - Rura odpowietrzajaca Pozycja 1B:
    5. tom2009

      Sterownik zainstalowany (mój interfejs jest z 2008 roku). Pomógł mi miły Pan z viakena. Sterownik trzeba pobrać i dodać ręcznie ze stronki http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
    6. tom2009

      Sprostuje. Program się uruchamia tylko brak odpowiednich sterowników.
    7. tom2009

      Czy komuś udało się uruchomić vag-com 311 na win10 64bit ? Zainstalowało go ale nieprawidłowe sterowniki.
    8. tom2009

      Odgrzeje kotleta bo nie chcę powielać tematu. Auto od zawsze brało 1L na 10000 tyś oleju. Ostatnio stopniowo coraz więcej. Doszło do tego, że wczoraj jak sprawdziłem to wychodzi około 0,3L na 120 km. Silnik suchy. Trochę rzadkiego oleju w rurach do intercoolera - w najniższym punkcie troszkę było. Turbo ma malutki luz od strony dolotu natomiast od strony wydechu chyba duży bo wydaje mi się, że około milimetra. Po bardzo mocnym dodaniu gazu czarna chmura za autem (auto po programie z 5 lat). Co o tym myślicie ? Nagrałem jeszcze odpalanie na zimno po nocy: https://photos.app.goo.gl/dBXajGamswHEBcro8
    9. tom2009

      Wentylator wymieniłem bo nie pracował. Drżenie jest ale dużo mniejsze i bardzo rzadko. Może to sprężarka klimy wywołuje.
    10. tom2009

      Witam, minęło troszkę czasu od ostatniego wpisu. Czy ktoś coś może napisać o tej firmie i jej usługach - chodzi mi dokładnie o regenerację turbo. Oferują zregenerowaną turbinę do AFN za 650 zł przy wysyłce swojej starej. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą i ich robotą ?
    11. Witam, chodzi mi o kabel którego początek jest przy zamku przedniej maski i do chodzi do połaczenia pod taką czarną pokrywką tam gdzie jest również złącze wentylatora klimatyzacji. Kabel ten odpowiada za to, że jeżeli zaświeci nam się niski poziom oleju i podniesiemy maskę do góry to kontrolka gaśnie.
    12. Tak jak w temacie. Chyba moja turbina się kończy. Poszukuję torbo do AVG to taka sama jak do AFN. A może być też i AWX.
    13. tom2009

      Trochę to denerwujące bo muszę dodać troszkę gazu. Zastanawiam się nad zwiększeniem obrotów delikatnie na biegu jałowym.
    14. Witam, mam taki problem. Po włączeniu klimy na wolnych obrotach (np. korek) auto dostaje drgań szczególnie odczuwalne na kierownicy (drga). Klima jest dobita i chłodzi dobrze . Po wyłączeniu klimy jest wszytko ok. W czym szukać przyczyny tego problemu ?? Wymieniłem wentylator klimy bo nie działał ale to raczej nie od niego bo się nie poprawiło. Dodam że zjawisko to występuje nie zawsze ale z reguły jak dłużej stoję w korku czy na postoju ale również zdarza się że zaczyna drżeć zaraz po wysprzęgleniu auta np.