Skocz do zawartości

tom2009

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    402
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O tom2009

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    RZ

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zobacz ofertę Klimatronic 8D0820043N do polifta 1Din z grzanymi siedzeniami może być sam panel lub uszkodzona elektronika Witam, jak w temacie. Może być cały klimatronic lub np. z nie działającą elektroniką. Najbardziej mi zależny na sprawnym panelu do przełączania. Dodający tom2009 Wysłano 06.02.2019 Kategoria Audi A4 B5
  2. Witam, jak w temacie. Może być cały klimatronic lub np. z nie działającą elektroniką. Najbardziej mi zależny na sprawnym panelu do przełączania.
  3. Interesuje mnie ten sam temat odnośnie błotnika. Na All można kupić gotowe lakierowane zamienniki. Czy ktoś się orientuje jak z pasowaniem takich elementów ? Może ktoś już kupował taki element i może kogoś polecić ?
  4. Terez tak jak by drżenie ustało. Chyba jednak winny był wentylator klimy.
  5. U mnie troszkę bierze i zmienię na volvoline przy najbliższej zmianie. Miałem złe odczyty bo rurka bagnetu mi się przesuwała
  6. Kupię 028103509 - 028 103 509 - AUDI - Rura odpowietrzajaca Pozycja 1B:
  7. tom2009

    Vag pl

    Sterownik zainstalowany (mój interfejs jest z 2008 roku). Pomógł mi miły Pan z viakena. Sterownik trzeba pobrać i dodać ręcznie ze stronki http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
  8. tom2009

    Vag pl

    Sprostuje. Program się uruchamia tylko brak odpowiednich sterowników.
  9. tom2009

    Vag pl

    Czy komuś udało się uruchomić vag-com 311 na win10 64bit ? Zainstalowało go ale nieprawidłowe sterowniki.
  10. Odgrzeje kotleta bo nie chcę powielać tematu. Auto od zawsze brało 1L na 10000 tyś oleju. Ostatnio stopniowo coraz więcej. Doszło do tego, że wczoraj jak sprawdziłem to wychodzi około 0,3L na 120 km. Silnik suchy. Trochę rzadkiego oleju w rurach do intercoolera - w najniższym punkcie troszkę było. Turbo ma malutki luz od strony dolotu natomiast od strony wydechu chyba duży bo wydaje mi się, że około milimetra. Po bardzo mocnym dodaniu gazu czarna chmura za autem (auto po programie z 5 lat). Co o tym myślicie ? Nagrałem jeszcze odpalanie na zimno po nocy: https://photos.app.goo.gl/dBXajGamswHEBcro8
  11. Wentylator wymieniłem bo nie pracował. Drżenie jest ale dużo mniejsze i bardzo rzadko. Może to sprężarka klimy wywołuje.
  12. Witam, minęło troszkę czasu od ostatniego wpisu. Czy ktoś coś może napisać o tej firmie i jej usługach - chodzi mi dokładnie o regenerację turbo. Oferują zregenerowaną turbinę do AFN za 650 zł przy wysyłce swojej starej. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą i ich robotą ?
  13. Witam, chodzi mi o kabel którego początek jest przy zamku przedniej maski i do chodzi do połaczenia pod taką czarną pokrywką tam gdzie jest również złącze wentylatora klimatyzacji. Kabel ten odpowiada za to, że jeżeli zaświeci nam się niski poziom oleju i podniesiemy maskę do góry to kontrolka gaśnie.
  14. Tak jak w temacie. Chyba moja turbina się kończy. Poszukuję torbo do AVG to taka sama jak do AFN. A może być też i AWX.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...