Jump to content

tom2009

Pasjonat
  • Content Count

    411
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About tom2009

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    RZ

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, będę szukał z drugiej strony.
  2. Te wtyczki są w obu nadkolach ?
  3. zmostkować trzeba z jednej strony czy z dwóch stron ? Jakiś czas temu zmostkowałem z jednej i chwile było ok. Teraz znów zaświeciła mi się kontrolka i nie wiem czy z drugiej strony też jest jakaś kostka w nadkolu ?. Klocki mają jeszcze 5mm okładziny.
  4. Odgrzeje kotleta. Mam dokładnie taki sam objaw i dokładnie w tym samy miejscu stoi mi płyn chłodniczy jak u kolegi. Wymieniłem już króciec z prawej i wąż idący do niego i nadal cieknie ( płyn stoi w dołku pod uszczelką pod głowicą). Kolega pisał o nagrzewnicy i faktycznie zauważyłem wzmożone zaparowanie szyb. Czy jeżeli była by to nagrzewnica to był by wyciek widoczny na bloku silnika ? Pewnie wymienię króciec z tyłu głowicy i zobaczę. Co o tym myślicie ? Wyciek mam dokładnie jak u kolegi w wątku: Wyciek płynu - czy to uszczelka pod głowicą? TDI - Passat B5 (3B i 3BG) - Passa
  5. Witam, od jakiegoś czasu tzn. pewnie ze 3 lata cieknie mi koło wybieraka skrzyni. Wymieniłem na początku uszczelniacz ale po roku znów zaczęło cieknąć. Wymieniłem tym razem uszczelniacz na ciaśniejszy o milimetr ale pomogło to tylko na bardzo krótki czas. Co ja mogę z tym jeszcze zrobić ? Wymiana skrzyni ? Oryginalny uszczelniacz ma wymiary 16x24x6 a teraz wymieniłem na 15x24x7 co po wymianie powodowało nawet ciężką pracę lewarka ale po krótkim czasie wróciło do normy.
  6. Zamierzam kupić b7 z silnikiem Brd. Jak mogę sprawdzić czy wtryski są po akcji serwisowej. Auto z niemiec.
  7. Czyli jak mam kodowanie 00040 to nic to nie daje i nie wyłancza to info o klockach ? Nie mogę zlokalizować tej kostki w nadkolu. Może ktoś dokładnie powiedzieć gdzie to jest ?
  8. Mam problem z kontrolką od klocków hamulcowych. Na początku kontrolka włanczała się po pewnym okresie od startu auta a teraz już od razu po przekręceniu kluczyka. Klocki jeszcze mają około 6 mm. Sprawdziłem kodowanie i jest 00040 czyli teoretycznie mam wyłączone ostrzeżenie o klockach. Jak myślicie może coś z licznikiem ? Płyn hamulcowy jest max. Pomoże ktoś ?
  9. Odgrzeje kotleta. Ja mam kodowanie 00XXX i kontrolka klocków mi świeci. Czy w przypadku takiego kodowania jak jest przerwany przewód to może świecić ? Płyn hamulcowy jest w zbiorniczku. Klocki około 6mm.
  10. Odgrzeje kotleta. Kolego poradziłeś sobie z wyłączeniem klocków w vagu ? Chodzi mi również o A4B5. Ja mam Software Coding o wartości 00040 i w drugim polu WorkShop Code 35394. Którą wartość trzeba zmienić - Software Coding czy WorkShop Code ? Czy wcześniej trzeba się zalogować ? Zmieniałem wartość WorkShop Code 35394 na 34394 ale wraca do wartości początkowej.
  11. To wiesz z doświadczenia czy z google ? Na razie odciąłem całkowicie i szukam nowej belki. Jeżdząc przepisowo - bo tak staram się jeździć to różnicy nie widzę. Zastanawiam sięw czy lepiej kupić całą belkę czy bez czopów za 100 zł.
  12. Na pewno pękł też od tego, że zlekceważyłem zerwanie tasiemki jakieś 2 lata temu + osłabienie przez korozję. Pękł w środku a nie przy belce na spawie. I to nie jest pręt tylko rurka i to wcale nie o jakichś grubych ściankach.
×
×
  • Create New...