puczyl1990

Pasjonat
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O puczyl1990

    Informacje

    • Imię
      Artur
    • Lokalizacja
      Podlaskie

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CCWA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. puczyl1990

      Części dziś przyszły, moze uda się to ogarnąć w weekend.
    2. puczyl1990

      Ok, teraz już wiem co i jak części jutro przyjdą, klej już mam i w weekend może uda się zrobić. Myślałem że może sam wymienię ale bez kanału/podnośnika widzę, że ciężki temat. Prawdopodobnie i u mnie patent z blaszkami między gniazdo i łożysko będzie potrzebny.
    3. puczyl1990

      A co do montażu nowej kapy to te przetłoczenie ma dociskać łożysko czy jest ono po to aby łożysko w nie weszło (tj. przetłoczenie ma być na zewnatrz) i miało jak by to powiedzieć takie korytko, w którym bedzie siedzieć dodatkowo. Bo z tego co rozumiem to łożysko i tak ma wystawac delikatnie za obudowe skrzyni tak?
    4. puczyl1990

      Klej wciskałeś w szparę juz po osadzeniu łożyska czy przed złożeniem jeszcze? I smarować dwie powierzchnie tj. łożysko i gniazdo?
    5. puczyl1990

      Ten klej puchnie i wypełnia szczelinę/luz czy jak? Może do soboty dojdą części i uda sie to poskładać tylko nie wiem wlasnie jak z tym klejem, wybralem ten do 0,25mm luzu (jest jeszcze do 0,5mm) i jak on ma zadziałać jak np. pomiedzy łożyskiem, a gniazdem bedzie zbyt duża szczelina to nie złapie wtedy co? I smarować łożysko i gniazdo?
    6. puczyl1990

      Podnieś auto i i złap za półośkę i ciagaj góra-dół i na boki ibedziesz wiedzial czy jest tam luz czy go nie ma.
    7. puczyl1990

      I mnie również to spotkało i to chyba w znacznym stopniu kolego luk330 czy masz moze gdzies ta instrukcję po niemiecku? Czy w tym wypadku sam zestaw naprawczy + klej załatwi sprawę?
    8. puczyl1990

      Błąd kasowany i za jakiś czas wracał. Niedawno miałem tez problem, bo auto zaczęło wpadac w tryb awaryjny, a przyczyną była nieszczelność na łączeniu aluminiowego/zeliwnego kolektora od góry z tym plastikowym. Nieszczelność zrobiona i mechanik powiedzial, że przeplywka moze miec z tym związek. No i teraz faktycznie nie ma zadnych błędów.
    9. puczyl1990

      Leje niemieckie paliwo, może ciut czystsze jest. A zdjęty mialem tylko ten kolektor z góry, żeliwny czy jaki tam, tego plastikowego nie ruszali. Ale chyba nie ma aż tyle roboty z jego wyjeciem z tego co się przyglądałem. Może kiedy będzie wolny dzień to się za to wezmę.
    10. puczyl1990

      No i błąd póki co nie wyskakuje, także chyba zestaw naprawczy pomógł. A mam jeszcze pytanie odnośnie nagaru w kolektorach. Na zdjęciu jest oryginal i zamiennik. Nie dawno wlasnie jeden byl wymieniany i jest czysty, czy ten drugi jest mocno zawalony nagarem czy nie? Wypadałoby przeczyscic?
    11. Panowie, potrzebna pomoc. Może miał ktoś podobny problem. Silnik wpadł w tryb awaryjny, jak wiadomo brak mocy i kontrolki świec, innych objawów brak typu kopcenie, nierówna praca silnika. Wyskoczył przy normalnej, płynnej jeździe, bez dzikowania. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko ok. Możliwe przyczyny? Wiem, że może być dużo różnych, ale co mogę sprawdzić sam pod domem? Błąd jaki odczytałem to: 5171 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [096] - Przekroczona granica regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 213155 km Data: 2018.04.09 Czas: 13:39:07 Prędkość obrotowa silnika: 2133.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 63.5 % Prędkość pojazdu: 107 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C Temperatura powietrza zasysanego: 34 °C Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar Napięcie zacisku 30: 14.380 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 39 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 2133.0 /min Prędkość pojazdu: 107.26 km/h Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 1603 hPa Ciśnienie doładowania: wartość rzeczywista: 1257 hPa Ciśnienie atmosferyczne: 961 hPa Dziś zrobiłem trasę ok 50km trochę mu przycisnąłem i nie wszedł w tryb awaryjny. Znalazłem taki wątek http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 i zalecają w nim sprawdzenie: Sprawdź węże / rury między komponentami; Sprawdź / wyczyść / wymień kontrolę ciśnienia ładowania; Sprawdź turbosprężarkę; Sprawdź zawór rozdzielający. Co mogę sprawdzić sam pod domem? mam VCDS i w pomiarach rozszerzonych coś wyjdzie? jesli tak to gdzie szukać, czy wymagane są logi?
    12. puczyl1990

      Można to jakoś potwierdzić? Czy to tylko ktos tam gdzieś powiedział?
    13. puczyl1990

      Założyłem ogranicznik i zmienilem cięgno, pojezdzimy zobaczymy czy nie wyskoczy znów.
    14. puczyl1990

      Dołączam sie do pytania, czy są jakieś wytyczne od producenta? Czy nie przewiduje on wymiany? I czy gdzies jakieś potwierdzone info jest?
    15. Znaleziono 1 błąd: 4795 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [096] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 212761 km Data: 2018.03.26 Czas: 07:22:27 Prędkość obrotowa silnika: 1382.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 87 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar Napięcie zacisku 30: 14.320 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 33 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1382.5 /min Prędkość pojazdu: 88.31 km/h AFS dm: 187.0 kg/h AFS r Norm mp: 0.0000 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 Witam, mam takowy problem. Otóż wymieniłem już przepływkę co prawda na używaną, ale podobno sprawną. Na starej miałem taki sam błąd. Czy można ją jakoś zdiagnozować VCDS-em, jakiś test wykonawczy, czy coś takiego co potwierdzi jej sprawność/niesprawność? Czy po wymianie potrzebna jest adaptacja? Widziałem podobny temat i ktoś również miał z nią problem, wymieniał chyba ze 3 razy przepływkę, a błąd dalej powracał. W końcu okazało się że winna była ''wiązka", no właśnie tylko jaka? Właściciel posta nie dokończył i nie wyjaśniło się. Gdzie szukać przyczyny?