puczyl1990

Pasjonat
  • Zawartość

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O puczyl1990

    Informacje

    • Imię
      Artur
    • Lokalizacja
      Podlaskie

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CCWA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. puczyl1990

      Wibracji nie ma, mialem tylko dwa razy tryb awaryjny (zaraz po odpaleniu auta) w odstepach 2 miesiace, związane bylo to z za niskim cisnieniem w systemie/na szynie paliwowej. Pompę zamowilem drugą póki co (moge odeslac). Wykrecalem w niej czujnik i niby opilkow nie bylo, no wlasnie niby bo jakis jakby wiór czy cos tam siedzialo. A ten czujnik z tylu listwy nie jest jednorazowy, tzn nie mozna go z powrotem wkrecic juz tak? Czujnik kosztuje 500 a pompa 800, ale niby te pompy i tak sie sypia w koncu?
    2. puczyl1990

      No to tutaj jest w porządku, poza różnicą regulacji, duże skoki chyba że tak ma byc?
    3. puczyl1990

      Mowisz o tym tak? http://youtu.be/X0Ea6b-zF20
    4. puczyl1990

      Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie.
    5. puczyl1990

      Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie.
    6. puczyl1990

      Kiedys tak wlasnie robiłem i poszło bez problemu, teraz muszę podac jakieś wartosci w tych dwóch polach, bo inaczej nie wystartuje.
    7. puczyl1990

      A ja mam problem z procedura, co tu muszę wpisać aby ruszyla?
    8. puczyl1990

      Kolego jak VCDS-em sprawdzic ten czujnik?
    9. 5215 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 218917 km Data: 2018.07.30 Czas: 16:14:46 Prędkość obrotowa silnika: 638.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 40.8 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 62 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 11.520 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 638.0 /min Prędkość pojazdu: 0.00 km/h Średnia dawka wtrysku: 11.20 mg/stroke Temperatura paliwa: 60.5 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 112700 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bit 0: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00110100 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 Mam taki oto problem. Pierwszy raz wyskoczył w maju i teraz znowu. Tryb awaryjny wskoczył w obu przypadkach podczas uruchamiania auta. Za pierwszym razem wymieniłem filtr paliwa i miało pomóc, no niestety. Mam dostęp do VCDS-a (17.1.3.0). Czy mógłby ktoś pomóc, nakierować mnie co mogę sam sprawdzić kompem? W jednym przypadku, na innym forum też w B8 3.0 przy tym błędzie pomogła wymiana regulatora ciśnienia na pompie. Jak to mogę sprawdzić, czy to akurat to? Na filmiku skacze ciśnienie, czy tak powinno być?
    10. puczyl1990

      Zalega może jeszcze komuś stare łożysko? Potrzebuję wymiary.
    11. puczyl1990

      Ile za zrobienie samej tulei bierze?
    12. puczyl1990

      A więc skrzynia z innym oznaczeniem podchodzi bez problemu tak?
    13. puczyl1990

      No niestety płyn nie wymieniony, w warsztacie stwierdzili że 1l to za mało. Muszę dokupić jeszcze.
    14. puczyl1990

      Aż tak miałeś wyrobione gniazdo? Ile płaciłeś za skrzynię?
    15. puczyl1990

      Czy konieczne jest płukanie układu przy wymianie? Czy 1l na samą wymianę starczy?