Adix84
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Adix84
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
292 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Adix84
0
Reputacja
-
Adix84 obserwuje zawartość Kupie swap hamulców 288mm tył
-
-
Kupie swap hamulców 288mm tył Zobacz ogłoszenie Witam.Kupię zaciski i jarzma na tył 288mm . Użytkownik Adix84 Data 04/23/24 Cena Kategoria A4 B6/B7
-
Adix84 obserwuje zawartość Jaki olej do 1.8T? , Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7? , Pomoc w diagnozie A4 B7 1.8T BFB w lubelskim i 4 innych
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
Adix84 odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie zakupiłem tarcze na przód Rotinger 320 mm T5 plus klocki Ferodo ,jak mniemam taki zestaw ma hulać bezproblemowo ? -
Pomoc w diagnozie A4 B7 1.8T BFB w lubelskim
Adix84 odpowiedział(a) na Pixel18 temat w Szukam serwisu
Co moge Ci polecić ,ciężko u nas w lubelskim z diagnozą 1.8t ,a jesli juz to drogo -pisz do Marek Dziewa elektromechanika power come back,chlop zna sie na rzeczy ,albo Twój Warsztat Lublin.Ja sam ogarniam co moge bo jak pisał kolega Przemo-idzie zbankrutować, a po grubsza mechanike chyba zaprowadze do Białegostoku ,niestety brak czasu powoduje że nie zrobie tego sam.Co do wypadania zaplonu raczej glowica jest problemem ,zrób próbe olejową to zobaczysz w jakim stanie jest góra.Sam mialem przypadek że warsztat Turbo Wschód Sawin ,podjął się remontu silnika po czym złożywszy silnik auto pochodzilo 2 msce i glowica padła ,okazało się że żadnej regeneracji nie zrobili więc cieżko znaleźć jest porządnego mechanika.Radze uważać też na pseudo tunerów z Chełma. -
Autko ładnie zrobione ,pozwole sobie pare pomysłów zapożyczyć do mojej czarnej strzały jeśli pozwolisz 😁 co do zderzaka przód bardziej podoba mi sie s-line'owski ale to kwestia gustu .pozdrawiam i szerokosci.
-
Na tej skrzyni to jedna wielka rzeźnia jak to się rozpedza ? czemu zmieniłeś tunera? Miałem robic też swoją bfb ale skromnie tam 300+ koni ,jednak pozostanę na tych 200paru do daily...chyba wyrosłem w końcu z tego silnika jak i b6 ,teraz spoglądam na B8 3.0tfsi.
-
Klasy wagowe, kolory oznaczenia sprężyn i amortyzatorów 1BA 1BE 1BV w Audi A4 B6/B7
Adix84 odpowiedział(a) na lukaszr temat w Audi A4 B6/B7
Witam.Mam problem ze sprężynami, okazało się że po wymianie sanek i sprężyn ( które były pęknieniete ) z tyłu na wzór starej (niestety mechanik nie dobrał po vinie -chyba ?) ,przód poszedł automatycznie do góry ,wygląda na to że poprzedni właściciel założył sprężyny od 1BA według vinu powinno być 1BE ,kupiłem używki sprężyny od 1BE i teraz pytanie czy jak je zamontuje to czy przód zejdzie niżej ? Sprężyny ex włascicela: Przód:8E0 411 105 BE (7kw) Tył:8E0 511 115 CS (10kw) Według vinu: Przód:8E0 411 105 CF (7kw) Tył:8E0 511 115 DM (11kw) Co chce zalożyć: Przód: 8E0 411 105 CG (8kw) Wymiary do nadkola: Przód:66cm Tył:63cm -
Siema.Witam się kolejny raz ,kiedyś miałem tutaj konto ale e-mail się zapodział dlatego witam się po raz kolejny z nowym kontem ,ponoć lepiej się witać niż żegnać, pozdrawiam serdecznie
-
Trzyma sie na gumkach ,jedna od nadkola i 2 od spodu ,wystarzczy odpowiednio go wypiąć
-
dzieki.poradzilem sobie sam .
-
Witam.autko kolegi wygladem przypomina moje.Ile to ja czasu i kasy wylozylem na doprowadzenie auta do stanu uzywalnosci po poprzednim wlascicielu -Januszu ? Jedynym pozytywnym aspektem tych zaniedban bylo niekatowanie silnika z powodu braku mocy -zatkany kat (do tego stopnia ze wklad wyrzezbil sie na stozek i zatkal wylot) crash mapek,maglownica ,caly dol zawieszenia,wydajniejszy parownik (do 250koni-zamontowany byl jakis stary niewydajny, obecnie autko zestrojone na 230 koni na fabrycznych podzespolach i smiga super ),przeguby wewnetrzne przednie oraz uszczelka pod klawiatura. Ogolnie auto jest wygodnie i sprawia mi radosc ,troche narzekam na twarda zawieszke w Polsce-wiadomo stan drog, ale za to Niemczech na autobanie jest super . Nazwa BEXA pochodzi od kodu silnika BEX czy kolega doszedl do podobnego wniosku co ja ,ze w takim stanie auto to tylko usiasc i płakac? ? pozdrawiam ? ps odradzam Ledy ,szybko sie przepalaja ,aczkolwiek odnosnie lamp musze zrobic podobny zabieg z racji tego ze swiatla mam strasznie słabe.Na zdj sa alu 17 .
-
Dokladnie kazdy ma wlasne zdanie na ten temat i ciezko sie zdecydowac .odnosnie płukanki -olej byl czerwony przed wlaniem płukanki (5w40) tak samo jest teraz (5w30) takze troche zgłupiałem ... na 5w40 zrobilem 9 tys km . Wszystkie płyny trzymają poziom takze wykluczam mieszanie sie jakichkolwiek cieczy.
-
Tuner robiac mapke na 230 koni zalecil wlanie wlasnie 5w30 .powodem wgrania mapki byl crash obu mapek ,nie wiem jak to sie stalo ale w takim stanie kupilem auto -niestety,w kazdym badz razie prawdziwa moc 1.8t poczulem wlasnie po tym zabiegu wgrania nowych mapek ,wczesniej kumpel swoja b6 2.0 robil z moja a4 co chcial ?
-
Witam . Dlugo zastanawialem sie jaki olej wlac do swojego bexa ,a wiec wybor padł na Motul 5w30 8100 x-clean + (wczesniej byl wlany 5w40 Castrol ) wykonalem plukanke (troche za krotko bo tylko 15 minut) nastepnie zlalem olej w barwie czerwonawej chyba pozostalosci po nagarze. Na chwile obecna zrobilem 1500 tys km w trasie do Niemiec ,dzis wyciaham bagnet i co widze ? Czerwony olej .nie wiem czy za krotko plukalem czy poprostu gaz mi go zasiarcza stad barwa.
-
Witam.jestem nowy na Forum ,aczkolwiek sledze watki od kilku lat jako ze jestem posiadaczem audi postanowilem dołaczyc do spolecznosci.pozdrawiam ?