Kejsi

Pasjonat
  • Zawartość

    288
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Kejsi

    Informacje

    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Płock

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    421 wyświetleń profilu
    1. Kejsi

      Po co kombinujesz tu masz ori https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1817182214211-06A_145_710-2---oe-vw-1,scr_dItems.html I żadnego pszzt nie będzie jak chcesz żeby było pszt to kup blow off i obiazkowo duży spoiler z tyłu na klapę, chyba że chcesz mieć bardsziej szybkich i wściekłych to zalsep dv i będziesz miał zrebaka pod maską takie gry hru hru i to za darmo ale kup skarbonke i podpisz sobie zbieram na turbine Nie unos się za te wysmiewanie ale masz napisane czarno na białym a chcesz od nowa wynaleźć kolo
    2. Kejsi

      Nie interesowałem się tym nigdy co jest w Rs4 ale znając życie ten sam zawór jest w rs4, Tt i zwykłym 1.8t dlatego dopisek że legenda głosi
    3. Kejsi

      Tak dv z TT, legenda głosi że wytrzymuje więcej niż seryjny
    4. Kejsi

      Za tą cenę będziesz miał w salonie VW albo taniej w szkodzie nie kombinuj z allegro. I dmuchniesz sobie na miejscu czy puszcza. Co do dv jak wyżej tyle że wrzuć od tt Przy montażu podcisnieniem równolegle do wyjścia/upustu/tipu
    5. Kejsi

      Tak się kończy jak kręcisz na siłę śrubę która idzie pod kątem Odkrecaj kolektor gwintownik w łapę i może coś podratujesz. Najważniejsza zasada najpierw wszystkie zalapujesz palcami potem dokrecasz.
    6. Kejsi

      Zakładaj Boscha inline jak masz zdrowa pompę bo z wallbro są problemy w quattro. Ja mam u siebie wallbro i musiałem baypassa między komorami robić pomiędzy wałem a wydechem... Sick
    7. Kejsi

      Na żywo robi robotę I twarda jest jedną oponę już przecialem na niej i nic złego się nie stało z Alu
    8. Kejsi

      http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089 Silnik 01 bloki wyjść 08 kanał 70
    9. Kejsi

      Wiem że tylko wzór bo od s5 były 19 czyli chinol?
    10. Kejsi

      Korekty korektami ale tu się krzaczy tylko na jednym wtrysku gazowym i po przełożeniu jest to samo i nawet jak podlewa silnik to na lpg powinien to ogarnąć sam regulując mnożnik. Wina jest jak zauważył autor jest w sterowniku albo wiązka najpierw niech wyzeruje sterownik lpg a potem niech go stroi na korekty krótkie +/-5 na samym lpg. Może wrzuć jakieś logi z sterownika lpg w czasie jazdy co tam się dzieje.
    11. Kejsi

      Czy aby napewno skasowałes wszystkie korekty jakie tylko są w sterowniku lpg? Chyba że są stare zdjęcia
    12. Kejsi

      Pokaż ustawienia jakie masz w sterowniku lpg, nie znam tego sterownika ale może inni coś zobaczą
    13. Kejsi

      A jeszcze mi wpadło coś do głowy, z czego masz wzięty czujnik obrotów silnika do sterowanika lpg? I jaki to sterownik że aobd nie ma? Co do ujemnych czasów wtrysków to tak przez to że są większe, ale lpg powinien śmigać dobrze chyba ze ciągle pamięta korekty na brudnych tamtych wtryskach pisze o koretkach zebranych przez lpg a nie tych co widzisz w vagu Ja przy przechodzi na 525ccm Boscha na pb nie mogłem odpalić fury a jak ie udało to nie mogłem zrobić nawet logów bo korekty - 25 czyli maks a na lpg chodził jak złoto xd
    14. Kejsi

      Jak tylko na lpg leci to usuń korekty Pb w sterowniku lpg i wyłącz autoadaptacje po obd to c*****o strasznie krzaczy mapy pb Do tego pojeździć dzień na samym pb i problemy ustana
    15. Kejsi

      Zaworek n80 do sprawdzenia na styki podajesz mu 12V jak cyka jest okej