Jump to content

Kejsi

Pasjonat
  • Content Count

    601
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30

About Kejsi

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,940 profile views
  1. No to po poskładaniu drugiego silnika na tłokach supertecha i alko dupki dały panewki albo za chudy olej ravenol 5w40, do tego problem z podstawą oleju się ukazał, zawór jedno kierunkowy ten co uniemożliwia powrót oleju z góry się rozdupczyl i blokował zasilanie to raz a dwa bocznikowy też miał bardzo duży luz i upuszczał za wiele bokiem no i panewka powodziała ja pie****e 😃 Drugie korby, wał i panewy kingi pasowane na głownych 36 tysięcznych i korby na 50 tysięcznych narazie daje rade 😃 plus olej 10w60 i po wstępnym karaniu u mnie nic się nie stało i wróciła znowu do vag performance, od
  2. Zostaje stare jescze zapas miało 😂
  3. Drugi blok, głowica, przygotowałem to wcześniej bo kupuje się po cenie zlomu 😂 Alko czyli bioetanol, jeszcze muszę przewody wymienić na faro od lpg (teflon bez znaczka fmic za 5 razy mniejszą cenę) No i poduszki wyrwałem dlatego poliuretany wjechały I rysa na bani jest spora, takie pytanko czemu ludzie wchodzą na Mount Everest? Bo można i to zawsze będę powtarzać 😂
  4. Aktualizacja panowie 😂 Zachciało mi się 600 koni więc musiało wjechać alko, szczerze zero zaufania na tym etapie do tłoków z przepisu i zapadła decyzja o złożeniu nowego moto 😅 Nowy blok rozwiert na 83mm tłoki supertech, kompletna regeneracja głowicy, szlif mot Białystok uratował sprawę po miejscowym zakładzie co połamali gniazda zaworowe przy frezowaniu i jedyne czego się od nich dowiedziałem to żeby dotrzeć samemu bo ich nóż tak robi a to tylko rysa 😂😂😂 Głowica adr szeroki kanał, tłoki super tech 83mm 8, 7:1, nowe zawory, prowadnice itp itp Przespawany kolektor ssący na
  5. Jak tam kolego idzie? Bo u mnie trochę zmian 😂
  6. Sam sprawdź ciśnienie sprężenia i będziesz wiedzial co i jak 🥴
  7. Kejsi

    Pilne rozrząd 1.8t

    Łańcuszek policzony dokładnie?
  8. Kejsi

    Pilne rozrząd 1.8t

    I pamiętaj zakręcić kluczem kilka razy żeby znaki się zgrywały ?
  9. Kejsi

    Pilne rozrząd 1.8t

    Spójrz na kółko od paska osprzętu i poszukaj takiego zacięcia ?
  10. Kejsi

    Pilne rozrząd 1.8t

    Szukaj drugiego koła, często jest tak że ustawisz na znaki zrobisz kilka obrotów i wychodzi ze brakuje ząbka tym bardziej że ty bd ustawiać na gmp tłoka gdzie w tej pozycji zanim zauważysz ze schodzi minie kilka stopni. Rozrząd jest prosty ale wymaga troche doświadczenia i szkoda pracy żeby znowu poprawiać. I Andrzej bez nerwów ?
  11. Kejsi

    Pilne rozrząd 1.8t

    Znak na kole musi być a jeśli chodzi o odnośnik to jest na osłonię balszanej. Co do wałków pamiętaj że jeden obrót wału to dwa obroty wałka
  12. Zanim zaczniesz kręcić sprawdź ile ładuje na odpiętej kostce n75
×
×
  • Create New...