Jump to content

Kejsi

Pasjonat
  • Content Count

    409
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About Kejsi

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

632 profile views
  1. Wkońcu się zbiorę żeby radio przykrecic bo teraz mi wypada jak daje podłogę @Moc okiełznana na LPG, parownik Magic JET III Power, podwójny wtrysk hana 2001 niebieska lata na 1 barze od początku do samego końca
  2. No i jest 352 kunia z ogromnym niutonem Ukłony w stronę Karola z SOFT-MOD PERFORMANCE https://m.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/?locale2=pl_PL
  3. Widzę że znasz temat skoro mówisz że nigdy olej nie wyleci w takiej ilości żeby zatrzeć sprężarke, tym bardziej jak ma wyciek ze sprężarki, ale jak rozszczelniona to i tak do zmiany i tak PS. Żeby nie było że sieje jakąś profanacje na forum i druciarstwo, nie postepujcie jak autor wątku, podkreślam NIE RÓBCIE TEGO!!!
  4. Daj znać za miesiąc jak klima
  5. 2,5-3 bary na ssaniu, możesz nawet lpg nabić, licz się z tym że jak olej Ci uciekł to czeka cię wymiana sprężarki, bo w niedługim czasie sta ie, miłej zabawy chytry dwa razy traci
  6. Ciekawe jak tego dokonał? Mam nadzieję cicha że zważył butle po odessaniu czynnika z układu? Kolega ma nieszczelny układ, dysza się nie może sama zapchac sama z siebie, jak zamarza rurka to jest za mało czynnika i nie zalecam jeździć na klimce bo przy dalszym ubytku czynnika lód dojdzie do sprężarki i jest po zabawie (taa i teoretycznie się zapcha lodem dysza , coraz mniejsza ilość czynnika sprawi rozprezanie go przed dysza, potem przed sprężarka, potem w sprężarce, przy 50 stopniach przy asfalcie nie zadziała czujnik hp) taki know how xd
  7. Pisałeś na priv do mnie ale napiszę też tu że ja jak narazie polecam
  8. W niedziele lecę pod Lublin żeby dokończyć
  9. Zależy kto co chce osiągnąć, umówmy się że 190 koni osiągnie bez problemu program na seryjnych gratach, potem każdy koń liczony jest w nastu złotych, powyżej pewnej granicy zaczyna się robić drożej bo wychodzi kilkaset zł za koń. Zależy kto co chce, ekonomicznie poprawić dynamikę auta to wystarcza seryjne graty i dieslowski moment jest jak najbardziej okej, wrażenie z jazdy jest na plus a na ulicy nie jeździ się do odciny. O torach i 1/4 można zapomnieć przy tej masie nawet przy 4 z przodu na hamowni. Co do bezpieczeństwa się nie wypowiadam bo są tu też ludzie którzy mówią że przed czipsem należy zmienić hamulce na większe bo seria nie hamuje, taa mówią ludzie którzy od 15 lat nie zmieniali płynu hamulcowego xd A nie ma powodu do robienia gowno burzy bo temat schodzi na poziom jaki olej do silnika
  10. Tak sama łapa tylko do zmiany
  11. I tak pasuje moze zostać z bfb ale trzeba ciąć ucho od turbo Bez podpory kolektora
  12. Kejsi

    Duże spalanie oleju

    Słowo klucz owalizacja przy pierwszym remoncie, nie obiło Ci się o uszy? A Ty na to panie skladaj będzie igła? Szukaj drugiego słupka, a nawet samego bloku. Bądź droga do uratowania twojego, szlif nadwymiarowy, tłoki od alt, na szlifierni dorobić tulejki na korby i składać. Ale koszta też nie zaciekawie przy okazji masz dwa litry
  13. Może jednak Cię zmotywowałem do napisania czegoś od siebie, może jakieś sugestie których ja nie napisałem a mógłby się przydać i pomóc innym @nie powinienem bo w trakcie strojenia ale pochwalić się troszkę mogę xd
  14. Tłoki na tokarni zrobione, blok i głowice oddałem do autoszlifu w Toruniu, resztę sam składałem. Strojenie zdalnie dokonuje @Galetto SOFT-MOD Performance z pod Lublina. A krosnobrodzka myślę jest teraz na topie przez Coobcia który też nieźle rzeźbi tyle że japońce, Nie wiem czy to audi tt ale obiło mi się o uszy i fajnie by było złapać kontakt do kolegi z Płońska
×
×
  • Create New...