Jump to content

Kejsi

Pasjonat
  • Content Count

    492
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17

About Kejsi

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,040 profile views
  1. W małym turbo notabene bez sensu, w większym turbo ma sens ale wraz ze wzrostem rpm, co na seryjnej głowie wiąże się z awarią jak u mnie, mi pękła sprężynka na ssącym przy i tak małym turbo hybryda k04-64 odczucia były spoko, ale co z tego jak wyszła awaria, wróciłem do zwykłych i przy drugim turbo jakie chce wrzucać pomyślę o złożeniu innej głowicy na tych walkach, ale jak kiedyś znajdę wolne 6 tysi bo od tyłu zaczyna się głowa supertecha na +1 😂
  2. Tez racja i wtedy otwieram termostat kiedy chce, dzięki za ciekawy pomysł 😉
  3. Dzięki Łukasz, pytanie bardziej w celu przejścia na emu koszt adaptera jest niewielki w porównaniu z pracą i estetyka tej pracy jaka trzeba wykonać przy drutowaniu bezcenna Termopara i tak będzie a elektryczny termostat to nie porozumienie, myślę o przejściu na coś chłodniejszego 😉
  4. Siemka, może ktoś mi powiedzieć czy sterownik od BAM jest p&p do BFB Nie pytam w ramach Eco tuningu z moim sterownikiem wszystko okej ale jestem ciekaw czy podchodzi on p&p do a4 b7 bfb, szczerze nie wiem gdzie tego szukać nawet 😣najważniejszą sprawą jest zgodność pinów w sterownikach oraz czy wtyk podchodzi 😉
  5. Nie może pasować ciaśniej jak kupi typowa kucizne to musi zrobić pasowanie takie jakie zaleca producent tłoków a powszechnie wiadomo że jest luźne i choćby skały srały nie może robić samowolki bo coś przyłapie. Po drugie prawdopodobnie nie jeździłeś nigdy 1.8 stroke bo dopóki turbo nie wstanie jest ogromna przepaść na korzyść stroke. Obróbka tłok ów bwa to rzeźba i jest mały margines błędu i oszczędzając 2 tysie obrabiając tłoki samemu pod dany cr trzeba się liczyć że coś pójdzie nie tak i mamy blok oraz głowice nadająca się jedynie na śmietnik 😉 Bierz odrazu hybryde k04-64 okolice 3 krpm masz 1 bar, zresztą zobacz sam
  6. Pewnie za późno ale uzupełnienie wątku o wałach. 😉
  7. 12,1% A sory nie zauważyłem że ty masz na lince
  8. Sprawdź przed robieniem turbo czy odma sprawna, ten zaworek jedno kierunkowy, odkrec korek oleju czy podskakuje czy go zassysa, ze splywem raczej nie wiele się dzieje ale czy jest cały można sprawdzić. A tak BTW jak nie wali chmury i nie gwizdze ani innych dziwnych dźwięków nie wydaje to te zużycie jest naprawdę małe i szkoda się tym martwić bo rysa mogła być stara albo meches nie ma roboty aktualnie i szuka jej na siłę 😉
  9. Brzmi to ciekawie i napewno bezpieczniej niż samemu logować, dzięki za przydatne informacje 😉
  10. Loggi są robione w pętli czy po naciśnięciu ptaszka?
  11. Conajmniej 500 😀 Zapomniałem napisać o hamulcach, we wcześniejszych postach pisałem o sprawności seryjnych hamulcy po zmianie płynu że są akceptowalne a więc też mała aktualizacja która pojawiła się wcześniej, seria jest spoko jeśli raz, góra dwa razy musimy nagle hamowac i nie mówię tu o awaryjnym hamowaniu potem na twarzy pojawia się wielki grymas zdziwienia obok żyły na czole od ciśniecia hebli że nic się już nie dzieje i auto nie chce stanąć 😣 dla wielu z was eureki nie odkryłem ale po fakcie doszedłem do wniosku że takim pisaniem mogę mieć duszę na ramieniu osób które mnie posluchaja... Przod/tył Zimmermann nawiercane 345 tył 330 i dopiero teraz możemy mówić o ostrym hamowaniu choć nadal to jest śmietnik na tor, przód gdzieniegdzie fioletowy 😣 *z bajerów kolorowy FIS, vfiz, egt
  12. A więc kolejne zmiany narazie w napędzie i wydechu już jakiś czas temu ale wyleciało mi z głowy 😉 *wydech od montażu mam święty spokój, typowym dla malomieszczanskiego projektu wjechał kompletny wydech od Rs4 b7 i tak on nie pasuje p&p ale dla chcącego nic trudnego i udało się to razem ożenić, minusy to musiałem podnieść butle z gazem w bagażniku, zdjęciami się nie będę chwalić, kumaci wiedzą co zrobiłem 😂 poza tym same plusy audi brzmi cicho, bez rezo, bez dudnienia Boyseny robią robte 👍 *napęd sprzęgło 240 mm kevlar luka klei bardzo dobrze ale coś się nie zgrało (fala na której osadzona jest okładzina) i pod czerwonym czasem sklei bieg, więc decyzja o zmianie na dwutarcze oraz napędy z 2.0tfsi Napęd i sprzęgło wjeżdża w weekend, na początku lutego dochodzi kolektor T3, wtrysk 980ccm i turbo.. ale to pochwalę się po strojeniu 😂
  13. @przem8 broń boże oceniać mi jak to zrobił Karol, bo nie mam pojęcia i jestem pewien że zrobił to jak należy, ja tylko pisałem że na vortexie jest manual jak wyłączyć samą diagnostykę, of top żeby nie szargać opinni człowieka który ma fach w ręku i nie jednego tunera mógłby wiele nauczyć 😉
  14. Proszę, niedługo zaktualizuje jak plan wypali bo sporo się zmieni 😀
  15. @soul87napisałem że łatwiej tak zrobić bo jest nawet manual na vortexie jak to zrobić, czy prawidłowo nie sądzę, nie mi to oceniać ja się nie znam na tym i z softem jeżdżę do Karola 😉
×
×
  • Create New...