Jump to content

kakamber1

Pasjonat
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

About kakamber1

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak turbo gorące to normalne że się płyn w turbo gotuje. Niektórzy znawcy zalecają powrót płynu z turbo dać prosto do zbiorniczka wyrównawczego żeby silnika nie zapowietrzać.
  2. Może ktoś pomoże. Mam głowicę ADR z wałkami z ADRa, dół BEX i teraz zastanawiam się które kółko na wałek założyć. Z ADR czy z BEX? Wygląda na to że mają inne odsadzenie i znak na kółku jest w innym miejscu.
  3. Też tak myślę. U mnie już głowica wałki napinacz na miejscu. Czekam na uszczelki i zamykam silnik.
  4. W 1.8 i 1.9 ALH nie ma to chyba znaczenia, wszystkie czopy są takie same ale ACL pisze żeby założyć na czwartą więc tak też złożyłem u sieie.
  5. Na którą podporę włożyłeś dwie panewki z rowkiem? Na trzecią?
  6. Niezły wał. Kto Ci go tak odchudził? Aaa już widze😁
  7. Przekladka i obie podkładki mają średnice 83,4a cylinder 82,5 Ciężko to dokladnie policzyć, ja tylko szacowałem uwzględniając jak najwięcej danych
  8. Z uszczelką będzie 2,8
  9. Mam przekladke z kwasówki
  10. Wiseco zaleca na 9 i tak jest, a poza tym nie wykluczam nitro😁
  11. No właśnie tłoki są na strokera 2.0 i z tąd komplikacje i przekładka. Na codzień się raczej nie nadaje patrząc na pasowanie tłoków na 9 setek i ogromne przerwy na pierścieniach no i oczywiście za duże turbo. Ale ścigać się też nie planuję.
  12. I w zanadżu planuje dotrysk metalolu żeby na E85 nie trzeba było jeździć.
×
×
  • Create New...