Skocz do zawartości

bandyta928

Pasjonat
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bandyta928

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Trzcianka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1949 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bandyta928

4

Reputacja

  1. Ostateczne przymiarki do założenia turbawki. Pasowanie węży wodnych i olejowych. Konstrukcja splywu oleju. Wszystko zrobienie przy zachowaniu oryginalnego wyglądu. Mocowanie turbo pasuje w miejsce mocowan klimatyzacji.
  2. Dzieki za dobre słowa Przyszła turbawka wiec zapowiada się dalszy ciąg prac. Będzie trzeba zrobić jeszcze raz przejściówkę na me7.5 bo ta ktora zrobiłem się sprzedala. Będzie trzeba wykonać sprzeglo i zamontować turbo i wymienić szpilki trzymające dp. Niedługo relacje.
  3. Przyszło pare gratów. Korek magnetyczny oleju i nowe wahacze. Będzie rozporka do przodu na fajnych nastawach geometrii. Na przodu siada chyba 312mm zeimmerman i ferodo premium. Tarcze leżały pare lat w szafie w domu i lekko je przylaplo. Do tego stalowy oplot który jest w drodze. Mam używane tarcze 320 i aluminiowa zwrotnice i zastanawiam się co będzie lepsze. Na tyl tez lekko wieksza tarcza.
  4. To inna glowica niż ta która mialem rozebrana. Ta rozebrana jest w pełni zregenerowana i czeka na pacjenta. Ta która założyłem jest po przebiegu około 20tys km. Jeździła z mocą około 300hp. Potem ogarniała 350hp+ ale silnik nie wytrzymał strojenia. Dobrze przyjmowala zaplon więc sądziłem że ogarnie. Możliwe że wałek ciśnie na szkanki i nie pozwala sie zawora domknąć. Jak będzie jakiś zonk to zleci czapka.
  5. Żartowałem tylko z hamulcami. Bardziej niż honowanie martwią mnie male nieszczelnosc na zaworach wydechowych. Mam nadzieję że się uklepie. received_622359292381909.mp4
  6. Dostałem info od gościa który regeneruje turbosprezarke ze zeliwo w bardzo dobrym stanie i dawno takiego nie widział. Niestety kolo kompresji trzeba wymienić. Oryginalnie jest kute ale ja zakładam zwykle. Dla bezpieczeństwa. Będzie lekko gorzej wstawać. Do tego mocniejsze lozyska co wydłuży żywotność. Kolo kompresji i wirnik seryjnych wymiarów. Do końca tygodnia powinna być już u mnie. Miska oleju założona poprawna. Dotarła lapa silnika. Dla tych co zaklqdaja taka lape. Pasuje ona na inne rozstawy do bloku. Dolna sruba jest m8 a nie m10. Co ciekawe blok aeb ma tam m10. tutaj blok aeb
  7. Mocowania adaptera gotowe. Wydech bedzie 2.5 cala przelot. Nie wiem jeszcze czy będę przerabial dp pod k04 czy zrobie od nowa. Gwint kw i zderzak s4, wtedy lepiej zamontować fmica.
  8. Ten projekt jest spisany na sukces. Tyle oczu patrzyło i nikt nie wypatrzyl ze miska jest bez splywu oleju od turbiny. Nowa sie juz moczy. Będzie trzeba przełożyć. Małe szlify przy adapterze. Górne mocowania w drodze. Trzeba będzie spasować węże. Prace wykończeniowe. Jak przyjdzie turbina to mozna wkładać do budy.
  9. Adapter siadł jak zly. Nie ma rantów od wewnątrz w stronę przepływu. Wszystkie śruby siadły jak trzeba. Teraz czekać na turbine.
  10. Paczka poszla. Pare drobiazgow, pasowanie kolektora ssacego, przymiarki pod adapter k04. Pasek z pominieciem wiska. Jestem bardzo ciekawy kompresji tego silnika. Bede zadowolony jak bedzie po 14 bar Moze po dotarciu nawet 14.5. Pozyjemy zobaczmy.
  11. Idziemy dalej. Pasowanie listwy wtrysków oraz turbiny. Turbo jutro wysyłam na regeneracje. Powinno podawać.
  12. Tworzy się coś z niczego. Duzo jest sceptyków ale jestem dobrej myśli.
  13. Auto wazy 1380kg z 1/4 paliwa. Za poczatek na pewno wyleci pare wiekszych gratow i na pewno uda sie zejsc ponizej 1300kg. Docelowo moze byc nawet ponizej 1200kg. Z racji tego ze jest to quattro bedzie dograna delikatna procedura startu. Nie bedzie rzeczy typu hardcut, popkorn, flatshift. Pracuje nad czyms takim jak porsche dynamic boost, cos na zasadzie flastshiftu ale bez uzycia paliwa i cofania zaplonu, wiec bedzie mozna zmieniac biegi bez potrzeby puszczania gazu, boost nie bedzie tak spadal a sprzeglo nie bedzie dostawalo. Procedura bedzie ustawiona na 4200-4600rpm, spodziewac sie mozna kolo 1bara doladowania. Filmik z podobnego setupu ponizej. Tylko tam byla oska i to nie mialu sensu, sliki i ruszanie z 2biegu nie pomagalo. W obecnym projekcie czasy na 60ft powinny byc w granicach 1.8s, moze nizej. video-1641748542.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...