Jump to content

bandyta928

Pasjonat
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About bandyta928

Informacje

  • First name
    Jakub
  • Location
    Trzcianka

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

664 profile views
  1. tak logi na benzynie, przeplywka troche mi zaniza, ale chodzi mi o to dlaczego nie ma korekt dlugotermonowych, moze przez to ze mam 4 stale bledy na kompie od evapa saia zmiennych faz rozrzadu i licznika
  2. 33 sie zmienia http://vaglogi.pl/log-002_031_033_xsDUWV.html
  3. Nie dzialaja mi korekty dlugoteminowe kanal 32, wartosci caly czas bezmiennie na 0, sonda pracuje, w kanale 99 4 okno pokazuje wartosc Reg On, ktos cos?
  4. Dzieki za pomoc. Postaram sie dojsc co jest z tym przeladowaniem. Nie wiem czy to cos da ale mocze swoj stary przeplywomierz w occie. Jak to cos da to napisze co i jak. Jeszcze raz dzieki za wskazowki.
  5. Przeladowanie ogarne na dniach. Reszta jest okej? Ma rece i nogi ten czip? Mozna tak jezdzic?
  6. http://vaglogi.pl/log-002_031_033_xsDUWV.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sC8Qug.html http://vaglogi.pl/log-115_118_52ab7iN.html paliwo 98 i inna przeplywka
  7. dobra zaraz tak podlacze, ile powinno byc przeplywu? kolo 160g/s przy 5800?
  8. http://vaglogi.pl/log-002_033_7vfUyHq.html http://vaglogi.pl/log-003_020_C6EmW2a.html http://vaglogi.pl/log-115_118_y30H5.html dalej jest przeladowanie ale chyba przeplywka lepiej mierzy
  9. Zaslepilem bo myslalem ze bedzie jakas nieszczelnosc. Moge go odetkac ale ciezko bedzie go potem znowu zaslepic bez sciagana przedniego pasa.
  10. Mam taka przeplywke, stan jak nowa. Tylko inna koncowka, w awt/avj jest 049.
  11. Dlugi krociec z n75 do tipa, boczny do muszli turbo, ten co wychodzi naprzeciw tego dlugiego z tipa podlaczylem do gruchy. Moze miec wplyw to zaslepienie?
  12. Przy gruszce nie grzebalem, ale ogolnie moja turbina miala 3 krocce, jeden jest na muszli drugi na gruszce a trzeci tez chyba wchodzil od boku do muszli, dwa standardowo podlaczylem do n75, a 3eci szedl do zaworu n112, z racji tego ze usuwalem n112 zaslepilem ten 3 krociec.
  13. podpiety n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_6R4SV.html odpiety n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_1xS6E.html
  14. Przeplywki mam jeszcze dwie wiec jutro podmienie. Przeladowanie z czego moze wynikac? N75? czy grucha
×
×
  • Create New...