mophk

Pasjonat
  • Zawartość

    230
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O mophk

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Mariusz
    • Lokalizacja
      Puławy

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    430 wyświetleń profilu
    1. to kupcie 3" rurkę, nawiercic pod sensor jak sie robi z map sensorem i gitara :V
    2. ja mam zapsane takie numery: 280218065 06A906461M poki co były bez pudła. co do puszki filtra to nie wiem.
    3. ktos mówił, że pucha filtru powietrza z AWX pasuje pod 3" maf
    4. odkopię trochę, czy ma ktoś jeszcze fotkę jak te lampki ori wygladają zamontowane w przedliftowym boczku? chodzi mi o te czerwone.
    5. siema, ma ktoś może w łodzi allroada c5 (wiem ze nie to forum ale czasem sie moze zdarzyć) obojętnie motor i napędy. chciałbym pokazać swojej takie auto przed decyzją czy szukamy tegoż czy nie
    6. mysle ze moge pomóc mam kable vag tacho, vag can15 i vaga do b5/c5
    7. to sobie odejmij kolektor wydechowy, pompe paliwa bo pewnie nie umiera, kevlar reszta bez zmian? robienie raptem 225 jest bez sensu. weź zrob sam chip 400-1500 na 200km i tyle.
    8. dzięki. co do ceny ja słyszałem o 1500. poza tym grzesiu na pewno wstawi k04-64 za ktore wezmie 5k pln. owszem lepiej dac tunerowi wolną rękę, ale to troche bez sensu jesli zaden z nich nie podpisuje umowy-zlecenia z zadeklarowanym wynikiem/efektem (ostatnio była o tym dyskusja na ktoryms forum) bo tak to tuner moze stwierdzic 'panie, z tego kundona to i salomon nie nadmucha wincy'
    9. mysle że nie ma sensu bawic sie w pol srodki w stylu 225, ale z drugiej strony nie masz quattro... co do cen to mniej wiecej to wyglada tak: wydech 2k, od turbo z dwiema puszkami (na bazie a4 b5 q) w b6 sa chyba 3 albo 4 puchy wiec około 400zł/pucha wiecej turbo 2k hybryda od geremiego (około do 4k hybryda z k04-64 u grzesia - ew używka nawet za mniej niz 1k pln wtryski 200-800zł używane albo nowe pompa paliwa nowa - 200zł bodaj, przy 300km+ moze wysiadać sprzęgło 600zł + kevlar 150zł od awx (chyba w bfb pasuje, nie wiem) tip 400 DP jesli wydech reszta seria 400-500 kolektor wydechowy jesli wiecej niz 270km bedziesz chciał - 300-1500 od żeliwnego chinola do barana od baq garage fmic 1200-1700 zalezy u kogo robiony sam program od 400zł (cena na zasadzie chyba, u Galetto) do 2k (u grzesia chyba) nowy olej - 200 filtr oleju - 50 (kn polecam) Nowy DV od cupry 710n nowy n75 z opla 90zł chyba mniej wiecej tyle. pewnie o czymś zapomniałem ale wg. mnie seryjne 150km 1.8t powinno od razu wjezdzać na 300km a nie jakies 150-200-225-250-270-300 poziomy. nie ma sensu robić czegoś tutaj na raty w sensie "zrobie teraz 230 a potem pomysle" bo poza wydechem prawie wszystko trzeba kompletowac nowe (wtryski, turbo chip, tip, sprzegło jak sie nie zrobiło kevlaru, wydech jak za mały itd) czekam na hejty.
    10. z tego co ostatnio Kowi przerabiał temat, to zwrotki są inne. Poza tym wtedy masz lipę jesli chodzi o zawieszenie wielowahaczowe bo jest kilka roznic w konstrukcji. ja od siebie polecam z b6 alu lub s4 b5
    11. lustra ori maja termostaty. mam jedno ori lustro i sie nie grzeje, drugie z allegro i grzeje non stop....
    12. jak czas pozwoli to ja się chce pojawić
    13. potrzebuje wymienic amorki w b5 z gwintu na zwykle 1be. ma ktos jakies sugestie gdzie to mogę zrobic?
    14. ktoś miałby może czas zamontować mi w weekend w okolicy łodzi serie zawieche? nie mam garazu jeszcze na takie dlubanie :-/
    15. rzecz w tym, że tak nie do konca. blok obok podobno swiatłowody nawet ma...