mophk
Pasjonat-
Postów
244 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia mophk
3
Reputacja
-
mogę wykonać: - test na szczelność dolotu - wymiana oleju w silniku - diagnostykę podstawową, rozszerzoną (logi), lub pakiet premium (logi + hamownia drogowa). - skontrolować mapę LPG - sprawdzić stan pojazdu i czujników fv lub paragon, legionów 108 - MPTune
-
wszyscy siedzą w domach, kilku serwisuje, a reszta ma inne zajęcia :D
-
poszukuję dwóch sprawnych cewek 4 pinowych z 1.8 turbo, tfsi asn itp. ktos ma coś w okolicy?
-
szukam kogoś, kto ma silnik z nowszym typem cewek np. jak w 1.8T AWT, BEX BFB itp. chcialbym przetestować 10 cewek które mam, zanim przerobie instalację w moim 2.7bit. chodzi o pare sekund pracy na tych cewkach
-
siema, mialby ktoś pozyczyc dwa kola 215/55 lub 60 w 16calach? chce kupic quattro ale facet ma dwie takie opony i dwie inne
-
a ty zaraz dasz kolejny bez sensowny komentarz i jakoś zyjesz. na b5 batalionie rozpisalem wszystko do b5 i jakoś miliona pytan juz nie było ale nie, lepiej napaćkać 350 stron bo po co zrobić jednen konkretny spis.
-
przeżyje czyli zacisk t5, jarzmo z c6 pod 330mm, klocek t5, tarcza jaka? i co z piastą? czy trzeba czegoś jeszcze?
-
nie będzie gorzej niż 300mm z adapterem do zacisku z s4 b5 fl czyli to co pisalem jest ok?
-
no dobra, ale te 330 w czymś przeszkadza? nie widze sensu dopłacać tylko żeby nie było "rantu"
-
raz piszesz tak raz inaczej, sa ludzie na takim zestawie, to co mam wiedzieć?
-
w c5 i allroadzie chyba to wyglada inaczej bo ludzie tak latają
-
a 330 nie nada? bo do allroada bedzie ciezko o tarcze
-
345mm z zaciskiem s4b6 + 330 na zacisku z t5 będzie zbilansowane?
-
wydaje mi się, że 46.5