mophk

Pasjonat
  • Zawartość

    230
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O mophk

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Mariusz
    • Lokalizacja
      Puławy

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    386 wyświetleń profilu
    1. to kupcie 3" rurkę, nawiercic pod sensor jak sie robi z map sensorem i gitara :V
    2. ja mam zapsane takie numery: 280218065 06A906461M poki co były bez pudła. co do puszki filtra to nie wiem.
    3. ktos mówił, że pucha filtru powietrza z AWX pasuje pod 3" maf
    4. odkopię trochę, czy ma ktoś jeszcze fotkę jak te lampki ori wygladają zamontowane w przedliftowym boczku? chodzi mi o te czerwone.
    5. siema, ma ktoś może w łodzi allroada c5 (wiem ze nie to forum ale czasem sie moze zdarzyć) obojętnie motor i napędy. chciałbym pokazać swojej takie auto przed decyzją czy szukamy tegoż czy nie
    6. mysle ze moge pomóc mam kable vag tacho, vag can15 i vaga do b5/c5
    7. to sobie odejmij kolektor wydechowy, pompe paliwa bo pewnie nie umiera, kevlar reszta bez zmian? robienie raptem 225 jest bez sensu. weź zrob sam chip 400-1500 na 200km i tyle.
    8. dzięki. co do ceny ja słyszałem o 1500. poza tym grzesiu na pewno wstawi k04-64 za ktore wezmie 5k pln. owszem lepiej dac tunerowi wolną rękę, ale to troche bez sensu jesli zaden z nich nie podpisuje umowy-zlecenia z zadeklarowanym wynikiem/efektem (ostatnio była o tym dyskusja na ktoryms forum) bo tak to tuner moze stwierdzic 'panie, z tego kundona to i salomon nie nadmucha wincy'
    9. mysle że nie ma sensu bawic sie w pol srodki w stylu 225, ale z drugiej strony nie masz quattro... co do cen to mniej wiecej to wyglada tak: wydech 2k, od turbo z dwiema puszkami (na bazie a4 b5 q) w b6 sa chyba 3 albo 4 puchy wiec około 400zł/pucha wiecej turbo 2k hybryda od geremiego (około do 4k hybryda z k04-64 u grzesia - ew używka nawet za mniej niz 1k pln wtryski 200-800zł używane albo nowe pompa paliwa nowa - 200zł bodaj, przy 300km+ moze wysiadać sprzęgło 600zł + kevlar 150zł od awx (chyba w bfb pasuje, nie wiem) tip 400 DP jesli wydech reszta seria 400-500 kolektor wydechowy jesli wiecej niz 270km bedziesz chciał - 300-1500 od żeliwnego chinola do barana od baq garage fmic 1200-1700 zalezy u kogo robiony sam program od 400zł (cena na zasadzie chyba, u Galetto) do 2k (u grzesia chyba) nowy olej - 200 filtr oleju - 50 (kn polecam) Nowy DV od cupry 710n nowy n75 z opla 90zł chyba mniej wiecej tyle. pewnie o czymś zapomniałem ale wg. mnie seryjne 150km 1.8t powinno od razu wjezdzać na 300km a nie jakies 150-200-225-250-270-300 poziomy. nie ma sensu robić czegoś tutaj na raty w sensie "zrobie teraz 230 a potem pomysle" bo poza wydechem prawie wszystko trzeba kompletowac nowe (wtryski, turbo chip, tip, sprzegło jak sie nie zrobiło kevlaru, wydech jak za mały itd) czekam na hejty.
    10. z tego co ostatnio Kowi przerabiał temat, to zwrotki są inne. Poza tym wtedy masz lipę jesli chodzi o zawieszenie wielowahaczowe bo jest kilka roznic w konstrukcji. ja od siebie polecam z b6 alu lub s4 b5
    11. jak sie uda to za pare dni bede miał liftowy lz5l do malowania, ale nie kompletny do konca, bo wkladam spryski do nowego zderzaka. jak cos to pw
    12. lustra ori maja termostaty. mam jedno ori lustro i sie nie grzeje, drugie z allegro i grzeje non stop....
    13. jak czas pozwoli to ja się chce pojawić
    14. potrzebuje wymienic amorki w b5 z gwintu na zwykle 1be. ma ktos jakies sugestie gdzie to mogę zrobic?
    15. ktoś miałby może czas zamontować mi w weekend w okolicy łodzi serie zawieche? nie mam garazu jeszcze na takie dlubanie :-/