Skocz do zawartości

StachowiakA4

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O StachowiakA4

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Sędziejowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia StachowiakA4

3

Reputacja

  1. StachowiakA4

    2.5 BDG / VP44

    Ja taką pompę robiłem w serwisie Bosch w Łodzi. Co prawda to była pompa od E46 320d. Za konkretną regenerację wyszło 2500zl ale to 5 lat temu.
  2. Lepiej się wkręca. Wszystko zależy w jakim stanie jest kat. Mój był w dwóch kawałkach i kolektor był czerwony nawet bez pałowania. Dźwięk też się zmienił ale nie było tragedii.
  3. Matador hectorra 3. 215/50/17 trzeci sezon będę jeździł i mogę śmiało polecić.
  4. Cześć. Kupię turbo hybrydowe lub bex. Mam wtryski BAM,DP i wydech przelot. Obecnie jest ok 190 KM i ok 300nm ale zrobiło się mało ?. Pacjent to BFB quatrro. Oczywiście PODTLENEK LPG?
  5. Wymieniałem sprzęgło w Galaxy 1.9tdi, BMW E46 318d i a4 1.8t. Dwumas za każdym razem inaczej dawał o sobie znać.
  6. Wymieniałem sprzęgło w swoim bfb i musiałem rozpinać wał. Wcześniej miałem E46 i ta sama sytuacja. Jeśli zsznaczysz sobie miejsce na wale to nic nie trzeba wyważać od nowa. Podpora rozwalona waliła by cały czas. Moim zdaniem sprzęgło ale mogę się mylić
  7. Najlepiej z kanału ale najazdy też będą ok tylko niewygodnie trochę.
  8. Sprawdź w pierwszej kolejności wał.Jeśli z wałem wszystko ok to dwumas pewnie się skończył
  9. Napiszę tak:215/50 -bardziej komfortowe:235/45 lepiej wyglądają. Ale na feldze 7j to 225/45.Ale to moje zdanie. Wybór należy do ciebie.
  10. A nie masz czasem lubryfikatora LPG?
  11. Też tak myślałem ? a teraz mam kupione wtryski z Bam,szukam turbo i tipa. To nie ma końca i sam się przekonasz?
  12. Turbo z bfb czy jakaś hybryda?
  13. Trzeba rwać skrzynie bo tylko wtedy zobaczysz co tam się dzieje. Mój pierwszy dwumas się dosłownie rozpadł po wyjęciu. Drżała cała buda przy przyspieszaniu. Jakbyś po kocich łbach jechał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...