Jump to content

Browiec

Pasjonat
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Browiec

Informacje

  • First name
    Bastian
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

159 profile views
  1. Wał na podnośniku albo na najazdach sprawdzę bez problemu ? I jakie to są koszta orientacyjnie na używkach jak co ? Bo dwumas to wiem i słabo. Tym bardziej że ostatnio wymieniłem już turbo, oleje itd.
  2. Witam, mam audi a4 b6 avf quattro parę dni temu jechałem trasę i na 6 biegu na tempomacie tylko i wyłącznie podczas dodawania gazu czułem takie jakby lekkie wibracje, myślałem że to coś z tłumikiem, dziś wracałem z trasy 400km i jest gorzej, na 5 oraz 6 biegu są naprawdę mocne wibrację rozchodzące się na całe auto, szczególnie je czuć na podłodze, lokalizacja tych wibracji największa to środek auta (mniej więcej pod podłokietnik) coś mocno wibruje (bije) i lekko hałasuje, powiedzcie mi co to może być ? Czy to ta podpora quattro?
  3. Witam, wymieniałem turbinę w sobotę, wszystko było ok do dziś rana, samochód nie ma mocy. Na 3 biegu max 3k obrotów i dalej nie idzie. Jakby turbo się nie załączało wgl. Podłączyłem vag i takie błędy: Usunąłem je i wraca tylko ten: Co robić ? Przepływkę wymienić?
  4. Jak auto jest odpalone nie pieni się, tylko jak zgasze i otworze zbiorniczek.
  5. Witam, dziś wymieniłem pompe wspomagania co prawda nie ori, ale srl, zrobiłem tak że wkręciłem nową pompę, dałem samochód do góry żeby koła były w powietrzu, zalałem zbiorniczek, po minucie ruszałem na prawo i lewo kierownica no i strasznie wyje, coś charczy przy skręcaniu przy małej prędkości masakra. Płyn febi zielony. W dodatku zauważyłem że pieni się płyn w zbiorniczku. Co jest grane? Nie ma raczej nie szczelności.
  6. Tak cały zestaw filtrów i nowy olej też zamawiam.
  7. Ok ale chodzi mi co jeszcze muszę wymienić na nowe ? Czy to wszystko ?
  8. witam, jak wymieniam turbine w 1.9 avf to wymieniam od razu wszystkie filtry, olej i co jeszcze ? Uszczelki takie ? Pytam bo chce kupić wszystko. ELRING USZCZELKI TURBINY AUDI A4 B5 B6 B7 1.9 TDI Kraków - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz ELRING USZCZELKI TURBINY AUDI A4 B5 B6 B7 1.9 TDI z Kraków na Allegro.pl, za 39,50 zł w kategorii Silniki i osprzęt - Turbosprężarki. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id:...
  9. Sprawdziłem komputerem tą gruszkę i wydaje mi się że ona działa ok, może ktoś rzucić swoim okiem ? 20201230_111603.mp4
  10. Udało się w końcu znaleźć konkretnie coś 😉. Problemem nie jest klapa ani egr tylko grucha. Podlaczalem to i to na przemian i tylko jak jest grucha odłączona, egr i klapka podłączona to nie ma kangurkow, hałasów itd. Tylko teraz moje pytanie,bo jak rozumiem grucha była odłączona to i turbo się nie załącza, więc jechalem bez gruch jak i turbo to problem jest albo w gruszce, albo niestety w samej turbinie? Bo czy w gruszce może coś powodować taki hałas jak szorowanie, tarcie delikatne? Mechanik jak sprawdzał ta turbo to stwierdził o gruszce jedynie to że daje 0.5bara zamiast 0.6
  11. Czyli teoretycznie jak klapa podczas jazdy się przymknie to może powodować kangurka o to chodzi? I ten dźwięk by pasował, nie wiem może ona w jakies 'turbulencje' wpada i to powoduje ten dźwięk. A te delikatne szarpnięcie delikatne autem przy załączeniu się turbiny jak zaczyna iść do przodu to czy ta klapa też może mieć na to wpływ? Ogólnie nie wiem czy to przypadek czy nie, ale jak ostatnio miałem auto u mechanika to powiedział mi że mam do wymiany poduchę silnika, bo coś z klapa jest nie tak, za duze drgania. Natomiast ja nie uważam że źle działa, po zgaszeniu silnika nornalnie
  12. Sprawa wygląda tak że jak odłączyłem przewody od gruszki, klapy gaszącej i egr to tego dźwięku nie było, ale mocy też nie. Podłączyłem wszystko z powrotem i znów hałasowało. Potem samą gruszkę podłączyłem było ok, podłączyłem potem podciśnienie egr było ok, podłączyłem klapę i też było ok, nie mogłem przez kilkanaście minut wywołać tego hałasu.. Na dobrą sprawę klapa gasząca chyba nic nie ma do tarcia i do szarpania autem? Muszę pojeździć więcej na dniach w różnych konfiguracjach i może się uda rozwiązać problem.
  13. Chodzi o to że ten filmik wrzuciłem tylko poglądowo że to nie o takie tarcie chodzi, na filmiku ewidentnie metaliczne występuje i podczas postojju, a u mnie jest to ciche, nie ma opcji tego nagrania i tylko podczas jazdy.. czasami co kilkanaście sekund, a czasami co 2-3 minuty. Te moje tarcie jest dużo bardziej delikatne niż na tym filmie. Jakby nie wiem, bardziej w strone plastiku o jakiś metal czy plastik o jakiś inny plastik/gume coś takiego w tą stronę bym szedł. Tak jest klapa. Zaraz partnerka wróci autem i odepnę i sprawdzę. Podłączone jest na pewno tak jak być powinno.
  14. Tak, nie ma żadnej różnicy. Czy jeszcze mogę jakieś konfigurację popróbować np. od gruchy wężyk odpiąć?
  15. Witam, Mam taki problem od już kilku miesięcy jak czyściłem egr bądź jak mi pęknął wąż od intercoolera wszystko się zaczęło,raczej od wyczyszczenia egr - przy przyśpieszaniu słychać jakieś tarcie, jakby metalowy wiatraczek o coś tarł i czasami od czasu do czasu podczas tego tarcia samochód robi kangurka lekkiego, zazwyczaj jest to w okolicach 2k obrotów na 2 bądź 3 biegu jadę sobie i nagle słychać delikatne tarcie.. do tego czuje w pedale gazu jak turbina się załącza jest takie jakby wyrwanie auta do przodu co prawda bardzo delikatne, ale ja to czuje.. myślałem że to wirnik w turbinie, a
×
×
  • Create New...