Jump to content

ElectricShock

Pasjonat
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44

About ElectricShock

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BWE
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

517 profile views
  1. U mnie w firmie leży ponad ponad 20 osób i ciągle przybywa kolejnych. Może ktoś sobie z tego drwić, ale nie wygląda to wcale ciekawie. Nie wszyscy przechodzą w sposób identyczny. Jeden ma jedynie potwornie wysoką temperaturę a inny nie odróżnia śmietany od musztardy po smaku, ale są przypadki takie, że ktoś leży i ledwo dycha.
  2. Krótko ale... Żadnego z tych odbiorników nie da się bezproblemowo zastosować w B6, B7 bez dodatkowych modyfikacji i dołożenia dodatkowych elementów A nawet potem praca tych sprzętów jest mocno upośledzona ze względu na rozbieżności konstrukcyjne w stosunku do jednostek zaprojektowanych stricte pod Audi A4. Są to odbiorniki uniwersalne z doczepionym panelem przednim, którego kształt jest stylizowany tak aby radio upchać w konsolę A4. Odbiorniki nie posiadają głównego gniazda quadlock, tylko chińskie gniazdo wymagające zewnętrznego adaptera. W gnieździe oryginalnym rozmieszczone są
  3. Za takie pieniądze nic dobrego nie kupisz, jedynie jakiś syf, z którym będziesz miał więcej kłopotów niż pożytku. Za radio 2 din trzeba dać ponad 1000 zł i nie ma na to rady rady, jeśli ma to w miarę dobrze funkcjonować.. Popraw profil. Uzupełnij informacje. To co wpisałeś jest podane na pałę, z sufitu. Nie wiem czy ktoś będzie Ci chciał pomagać, skoro podchodzisz bez szacunku do innych Użytkowników
  4. W temacie, który wcześniej założyłeś: https://a4-klub.pl/topic/469164-multi-funkcja-z-b7-do-b6/?do=findComment&comment=5574121 masz na pinie 1 i 11 CAN TX i CAN RX, pin 2 GND. Do tych pinów należy podłączyć tranceiver magistrali CAN. Jeśli software w radio posiada opcję dekodowania informacji dostarczonych przez magistralę CAN, to wtedy przyciski zadziałają. Najlepiej wykorzystać oryginalny, dostarczony przez producenta moduł. Jeśli takiego nie ma to trzeba eksperymentować. Można próbować zastosować od innego odbiornika. Trzeba tylko zwrócić uwagę, że te moduły nie są wcale takie tanie. M
  5. Temat podobny, proponuję przeczytać i wyciągnąć wnioski. Jeśli słabo świeci, to: 1) - sprawdź ustawienie świateł 2) - sprawdź stan reflektorów (odbłyśników, szyb reflektorów, soczewek) 3) - sprawdź stan instalacji elektrycznej
  6. Konektor w kolorze żółtym, masz jeden pod fotelem, pod samym siedziskiem a drugi w podłodze, pod pokrywą plastikową. Rozepnij, przeczyść dokładnie izopropanolem lub możesz użyć benzyny ekstrakcyjnej. Potem dla zabezpieczenia przed utlenianiem dobrze użyć, np. wazeliny technicznej bezkwasowej. Powinno hulać. Pewnie czyściłeś tylko ten w podłodze styk.
  7. ElectricShock

    LED H7

    Nie jestem agresywny. Jestem bardzo pokojowo i życzliwie nastawiony do wszystkich. Staram się, aby oprócz wartości merytorycznej, moje wypowiedzi miały zabarwienie humorystyczne. Dlatego nikt nie powinien czuć się urażony
  8. Sygnały z czujników parkowania nie są wyświetlane oryginalnie w A4 na radio a jedynie słyszalne w postaci sygnału ze specjalnego głośniczka systemu PDC. Dla odróżnienia tył i przód ma inną częstotliwość. Można natomiast w A4 zastosować nowszą jednostkę RNS-E LED która była dostępna m.in w Seacie Exeo lub Audi TT i R8 i po właściwym zakodowaniu na ekranie będzie dostępna wizualizacja z czujników parkowania. Czyli taki samochodzik ze strefami. https://a4-klub.pl/topic/361902-rns-e-led-pdc-wizualizacja-ops-8p0035193/
  9. ElectricShock

    LED H7

    "Badania przeprowadzone w Niemczech wykazały, że światła samochodu ulegają zabrudzeniu aż w 60 proc. po zaledwie półgodzinnej jeździe w warunkach dużego zanieczyszczenia nawierzchni drogi. Warstwa nieczystości na szybach lamp pochłania tak wiele światła, że ich zasięg widoczności zmniejsza się nawet o 35 m. Oznacza to, że w niebezpiecznych sytuacjach kierowca ma do dyspozycji znacznie krótszy dystans na np. zatrzymanie pojazdu. Ponadto cząsteczki brudu rozszczepiają światło reflektorów w niekontrolowany sposób, powodując oślepianie jadących z przeciwka, co zwiększa ryzyko wypadku."
  10. Te dwie sztuki, które Ci wysłałem w poprzedniej wiadomości, nie mulą. Przecież napisałem, że mulą tylko te, które nie są dedykowane do A4. RNS-E będzie też łatwo zastosować. Tak jak pisał Banan wystarczy przepiąć linię K oraz zakodować. Złącza będą pasować.
  11. ElectricShock

    LED H7

    A zastanawiałeś się co widzi kierowca nadjeżdżający z przeciwka, gdy masz ten ekstra, super, hiper LED założony i upierdzieloną w syfie lampę? Zauważ, oprócz znikomej ilości skandynawskich wersji, pozostałe soczewki h7 nie są wyposażone w układ zmywania szyby reflektora. Na "grupach" nic o tym nie mówili? Ten słynny Promotor wam sprzedaje chiński chłam z prowizją kilkaset procent a urósł w pewnych kręgach "znawcuf" do rangi jakiegoś cudotwórcy. Praw fizyki, z tego co wiem, nie potrafi i on ominąć. Ledy zakładaj sobie do podświetlenia tablicy czy na światła do jazdy dziennej. Bo wtedy niko
  12. https://pl.aliexpress.com/item/4000419208274.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.595c5c0fmMCaM1 https://pl.aliexpress.com/item/4000179715852.html?spm=a2g17.12010612.8148356.3.728f71e4ba260U Te odbiorniki pasują bez przejściówek i konwerterów. Nie ma problemu z multifunkcyjną kierownicą, tylne głośniki i subwoofer funkcjonują bez potrzeby stosowania dodatkowego adaptera. Uruchomienie radio po przekręceniu kluczyka następuje w czasie krótszym niż 2 sec. To z Allegro jak i to drugie z Ali jest uniwersalnym radio 2 DIN z Androidem, które zostało zaopatrzone w panel przedni, który pasuje do
  13. Kodowanie, w przypadku RNS-E jest nieuniknione, poza tym RNS-E wchodzi praktycznie P&P. Brakowało zapewne będzie jedynie linii K jeśli chciałby Kolega radio przekodować jakimś diagnoskopem lub VCDS-em. Nie jest to skomplikowany problem. Natomiast radio z Androidem, jeśli zostanie zakupione odpowiednie, nie będzie wymagało nic dodatkowo. Jedyną rzeczą, którą zasugerowałem tym, którym montowałem, to dołożenie przejściówki fakra na sma za 15 PLN w TME, aby nie montować anteny dostarczonej w zestawie z radio, a wykorzystać fabryczną antenę GPS z Audi.
  14. Zmienisz. BNS na RNS-E albo na androida bez żadnego problemu
  15. Przede wszystkim napisz jaką wersję masz w tej chwili - CAR => Version. To jest ważne. Wtedy coś się poradzi, co z tym fantem zrobić. Polskie znaki dostępne są jedynie w RNS-E LED. W starszej wersji będziesz miał język polski ale bez polskich znaków. Na Androida też można wymienić bez problemu. Są w tym momencie dostępne jednostki aftermarket 1:1, które działają na zasadzie Plug & Play. Wyjmujesz obecne radio, do tych samych konektorów podłączasz nową jednostkę i wszystko hula, ale masz androida, wifi, play market, aplikacje, bajery, itp... Koszt i nakład pracy jest zróżnicowany
×
×
  • Create New...