Skocz do zawartości

Arsanit

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arsanit

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arsanit

0

Reputacja

  1. Koło 40 000 zł bym chciał dać, może troszkę więcej ale no tak maks 44 000 zł.
  2. Rozglądam się za jakimś Audi A4B8. Temat wyboru silnika rozbija się jedynie o to żeby silnik był jak najmniej awaryjny, nie ma dla mnie znaczenia czy silnik będzie benzynowy czy diesel, ważne tylko żeby był najmniej awaryjny i był nie bardzo drogi w naprawach i eksploatacji. Nie patrzę jakoś bardzo na moc bo wszystkie które są dostępne w A4B8 pod względem mocy są dla mnie wystarczające więc to nie gra raczej roli. W tych A4B8 mniej awaryjne są silniki benzynowe czy diesle i jak jest z kosztami eksploatacji i napraw takich jak np. rozrząd. Jaki silnik w A4B8 jest najmniej awaryjny, jakich roczników unikać, jakie są oznaczenia najlepszych silników. Powiem szczerze obawiam się brać troszkę silnika diesla, bo miałem wcześniej A4B6 z silnikiem 1.9 TDI 130KM AWX i też przed kupnem wszyscy mówili że to super silnik a po roku siadł całkiem jeden pompowtrysk a drugi już też się kończył i dlatego boję się żeby nie naciąć się tak z silnikiem diesla drugi raz.
  3. Witam, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem A4B8 ściąganej z USA, oczywiście jakaś lekko uszkodzona. Jednak wszyscy ludzie z mojego otoczenia którzy znają się coś na autach odradzają mi zakup auta z USA, bo to potem jest przewalone jak coś trzeba będzie zrobić w aucie, bo to inne części i trzeba będzie z USA sprowadzać (chodzi tu mi głównie o późniejsze naprawy eksploatacyjne, a nie o zrobienie tego auta do stanu używalności tuż po sprowadzeniu). Jak to jest rzeczywiście z późniejszymi naprawami eksploatacyjnymi typu wymiana rozrządu, lub jak się coś zepsuje - jakiegoś czujnika, kabelka, czy wymiane jakiejkolwiek innej części czy to rzeczywiście jest taki problem dużo większy niż w europejskiej wersji A4B8 jeśli chodzi o kupno samej części, a potem o zrobienie tego?
  4. Miałem ale w niej jest tylko przejściówka na złącza 8-pinowe a nie ma przejściówki na złącze 20-pinowe. No niestety nie kupiłem z tej aukcji i nie mam tego modułu i jakiś muszę dokupić. Tylko nie wiem jaki dokładnie by był najlepszy.
  5. Znaczy ja wiem dlaczego tył i subwoofer nie gra, bo kostki 20-pinowej odpowiedzialnej za tylne głośniki i subwoofer nie mam jak podłączyć do radia i dlatego potrzebuje przejściówki albo modułu. Tylko nie wiem co dokładnie kupić i dlatego pytam.
  6. No więc kupiłem radio Alpine UTE-200BT i nie grają w ogóle głośniki tylnie ani subwoofer. Co musze teraz dokupić żeby działały głośniki tylnie i subwoofer? Bo poczytałem na internecie i jedni piszą że wystarczy przejściówka, a inni że potrzebny jest moduł. Potrzebne jest aż takie coś https://allegro.pl/oferta/ramka-radio-modul-tylne-glosniki-audi-a4-b6-b7-09-9957551593 czy wystarczy coś tańszego albo zwykła przejściówka? Bo czytałem że przy tańszych modułach niż ten do którego dałem link cicho grają tylnie głośniki i subwoofer i tańsze moduły wprowadzają szumy i zakłócenia, a nie ukrywam że zależy mi na tym żeby dźwięk był czysty i bez zakłóceń. Co najlepiej kupić aby dźwięk był możliwie jak najlepszy?
  7. Szybkie pytanie, czy radio Alpine UTE-200BT bez problemu podejdzie do mojego A4B6?
  8. Radia w ogóle nie słucham, tylko muzyka z telefonu przez bluetooth bądź AUX, a brak informacji o utworze na FISie to też nie problem.
  9. Radia w ogóle nie słucham, tylko muzyka z telefonu przez bluetooth bądź AUX
  10. Brałem właśnie dwa moduły od pila24 i działo się z nimi to co napisałem. Może to wina radia dlatego chcę je zmienić. Poza tym już bardzo mnie irytuje zepsuty potencjometr.
  11. Próbowałem ze zmieniarką i miałem problemy z nimi, jedna wyłączała się w losowych momentach a druga szumiała tylko cały czas więc wolałbym już z tym nie kombinować. A druga sprawa jest taka że mam zepsuty potencjometr i bardzo wkurza mnie sterowanie głośnością radia. Dlatego właśnie chciałbym zaopatrzyć się w nowe radio.
  12. Obecnie posiadam w moim A4B6 sedanie radio Concert CD ale chciałbym jakieś radio które da lepszą jakość dźwięku od tego Concerta CD ale przede wszystkim takie które będzie miało możliwość odtwarzania muzyki z telefonu przez Bluetooth oraz przez kabel AUX. Wejście USB na pendrive nie jest konieczne, w zasadzie jest mi obojętne czy będzie czy nie, bo z tego wejścia korzystał nie będę. Ważne oczywiście jest żeby radio dało się bez problemu podpiąć do mojego auta i żeby było kompatybilne z moim autem. Żeby nie było problemów typu że któryś głośnik nie gra albo że subwoofer nie gra i tym podobne. Nie chciałbym dawać za nie więcej niż 350 zł i mniej więcej za tyle bym chciał je kupić.
  13. @pila24 To jest fabryczne radio Audi Concert w A4B6, dokładnie takie:
  14. Myślałem nad modułem BT albo wyprowadzaniem kabla AUX w moim radiu ale zrobienie tego dobrze na fabrycznym radiu chyba niestety przekracza moje możliwości. Dlatego właśnie myśle nad transmiterem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...