Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który silnik jest najlepszy w A4B8?


Arsanit

Rekomendowane odpowiedzi

Rozglądam się za jakimś Audi A4B8. Temat wyboru silnika rozbija się jedynie o to żeby silnik był jak najmniej awaryjny, nie ma dla mnie znaczenia czy silnik będzie benzynowy czy diesel, ważne tylko żeby był najmniej awaryjny i był nie bardzo drogi w naprawach i eksploatacji. Nie patrzę jakoś bardzo na moc bo wszystkie które są dostępne w A4B8 pod względem mocy są dla mnie wystarczające więc to nie gra raczej roli. W tych A4B8 mniej awaryjne są silniki benzynowe czy diesle i jak jest z kosztami eksploatacji i napraw takich jak np. rozrząd. Jaki silnik w A4B8 jest najmniej awaryjny, jakich roczników unikać, jakie są oznaczenia najlepszych silników. Powiem szczerze obawiam się brać troszkę silnika diesla, bo miałem wcześniej A4B6 z silnikiem 1.9 TDI 130KM AWX i też przed kupnem wszyscy mówili że to super silnik a po roku siadł całkiem jeden pompowtrysk a drugi już też się kończył i dlatego boję się żeby nie naciąć się tak z silnikiem diesla drugi raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz budżet? Diesle z zasady są wymęczone i bardzo oszczędnie serwisowane, benzyny trafiają się bardziej zadbane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Langista napisał(a):

Jaki masz budżet? Diesle z zasady są wymęczone i bardzo oszczędnie serwisowane, 

Zależy od ceny, rocznika, przebiegu i od kogo kupujesz.

Jak kupisz zajeżdżonego trupka to nie dziwne:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ma na to wpływ wiele czynników ale nie oszukujemy się, w większości te diesle na rynku wtórnym mają raz tyle km zrobione i o serwisie to słyszą tylko jak coś się już sypie. Tankowane byle gnojem co u Henia spod wypizgowa jest najtańszy to i układ paliwowy do wymiany.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Langista napisał(a):

w większości te diesle na rynku wtórnym mają raz tyle km zrobione i o serwisie to słyszą tylko jak coś się już sypie. Tankowane byle gnojem co u Henia spod wypizgowa jest najtańszy to i układ paliwowy do wymiany.

Tak jak wyżej, można kupić auto i można kupić auto. Jak szukasz trupka to nie ma się co dziwić. Poszukaj aut relatywnie młodych, ze stosunkowo niskim przebiegiem, z udokumentowaną historią za odpowiednią cenę to nie będzie rozczarowań.

Tak na marginesie, gdy kilka lat temu  sprzedawałem B8 3.0 TDI, która miała wtedy ok  250 kkm, serwisy w ASO były do samego końca robione i to nie Longlife co 30 kkm a najpóźniej raz w roku lub co 15 kkm, tak że nie wszystkie są takie jak piszesz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Langista napisał(a):

Jaki masz budżet? Diesle z zasady są wymęczone i bardzo oszczędnie serwisowane, benzyny trafiają się bardziej zadbane.

Koło 40 000 zł bym chciał dać, może troszkę więcej ale no tak maks 44 000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tyle dostaniesz auto już z wysokim przebiegiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...