-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O M0RGAN
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2021_07/pasjonat.png.55784d84fd4ac89d99961c0920c45297.png)
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Łąkta Górna
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AMB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia M0RGAN
0
Reputacja
-
Szarpnięcia na wolnych obrotach w A4 B6 1.8T z LPG
M0RGAN odpowiedział(a) na M0RGAN temat w Audi A4 B6/B7
Zmierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach z braku jednomyślności Internetu (czy pomiar na ciepłym/czy na zimnym silniku ) wykonywałem ciśnienie na zimnym silniku po ok 12 godzinnym postoju z 5 krotnym obrotem na rozruszniku z w pełni naładowanym akumulatorem i prawdopodobnie znalazł się winowajca (pomiary wykonywane w kolejności 1,2,3,4,4,3,2,1) 1. 12,4/12,2 2. 10,0/10,2 3. 11,7/11,6 4. 12,1/12,0 *Nie robiłem próby olejowej i mógł to być błąd bo gdzieś mi się rzuciło w oczy ze po wynikach można stwierdzić czy problem leży w głowicy czy w dole ale tu jeżeli ktoś cos wie na ten temat prosiłbym o wyjaśnienie. *Myślicie że "magiczna" płukanka mogła by cos pomoc, ponieważ ile ludzi tyle opinii na temat czy działają czy nie. *Czy taka różnica klasyfikuje piec do natychmiastowego remontu czy można nim jeszcze w mirę bezpiecznie jeździć. -
Szarpnięcia na wolnych obrotach w A4 B6 1.8T z LPG
M0RGAN odpowiedział(a) na M0RGAN temat w Audi A4 B6/B7
Nie gazu narazie nie ruszałem i na nim nie jeżdżę ponieważ stwierdziłem że nie ma sensu dopóki nie uporam się z problemem występującym na pb a sterownik to STAG-4. Osobiście ok 30 tys. Ale samochód kupiłem z instalacją i wnioskując z terminu legalizacji butli instalacja jest na aucie już z 8 lat -
Szarpnięcia na wolnych obrotach w A4 B6 1.8T z LPG
M0RGAN odpowiedział(a) na M0RGAN temat w Audi A4 B6/B7
-
M0RGAN obserwuje zawartość Szarpnięcia na wolnych obrotach w A4 B6 1.8T z LPG
-
Witam Forumowiczów. Posiadam moim zdanie nietypowy problem posiadam w swojej a4 lpg z którym był problem wypadania zapłonu na niskich (uważałem że to kwestia złej regulacji)i tu sprawdzając vcd-sem widać wypadanie zapłonu w grupie 015 oraz 016 i wyraźnie czuć szarpanie budy na jałowych, za to na pb występuje można powiedzieć podobny problem lecz w dużo mniejszym stopniu i są delikatne szarpnięcia ale komputer nie wyświetla żadnych błędów w przeciwieństwie do lpg, vcds tez nie widzi żadnego wypadania zapłonu. przekopywałem się już przez tematy z wypadaniem zapłonu na forum i rzeczy które były robione próbą naprawy problemu to : -Nowa wiązka cewek -Nowe cewki ngk -nowe świece ngk -Cała nowa odma -Sprawdzenie szczelności dolotu (Szczelny) -Nowy MAF sensor -Nowa sonda Lambda (padła w międzyczasie) -Sprawdzany był zawór DV -Nowy zawór par paliwa (wywalał błąd) W obecnej chwili kom wyświetla jeden błąd czujnika temperatury przy wyjściu z chłodnicy ze sporadycznie sygnał za wysoki ( czy może mieć to jakiś związek ?). Pompa paliwa wyje jakiś tani zamiennik ale z tego co pamiętam to na oryginale był ten sam problem zamierzam ją wymienić ale sam nie wiem czy może to mieć coś wspólnego. Robiłem też logi ale z braku wystarczająco długiej prostej nie są raczej miarodajne ale może komuś coś będą w stanie powiedzieć więc je wrzucę : Statyczne : Log #820235 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820236 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820237 LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczne : Log #820243 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820247 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820244 LOG.TUNEZILLA.COM Gr 015/016/002 Log #820248 LOG.TUNEZILLA.COM Jeszcze w tym tygodniu postaram się zmierzyć kompresje i ciśnienie paliwa na listwie oraz zrobić porządniejsze logi i wrzucić je tutaj, ale może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły albo sugestie co jeszcze mógłbym sprawdzić/zrobić nie pakując się w otwieranie pieca ?
-
Witam wszystkich