Skocz do zawartości

M0RGAN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M0RGAN

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Łąkta Górna

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia M0RGAN

0

Reputacja

  1. Zmierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach z braku jednomyślności Internetu (czy pomiar na ciepłym/czy na zimnym silniku ) wykonywałem ciśnienie na zimnym silniku po ok 12 godzinnym postoju z 5 krotnym obrotem na rozruszniku z w pełni naładowanym akumulatorem i prawdopodobnie znalazł się winowajca (pomiary wykonywane w kolejności 1,2,3,4,4,3,2,1) 1. 12,4/12,2 2. 10,0/10,2 3. 11,7/11,6 4. 12,1/12,0 *Nie robiłem próby olejowej i mógł to być błąd bo gdzieś mi się rzuciło w oczy ze po wynikach można stwierdzić czy problem leży w głowicy czy w dole ale tu jeżeli ktoś cos wie na ten temat prosiłbym o wyjaśnienie. *Myślicie że "magiczna" płukanka mogła by cos pomoc, ponieważ ile ludzi tyle opinii na temat czy działają czy nie. *Czy taka różnica klasyfikuje piec do natychmiastowego remontu czy można nim jeszcze w mirę bezpiecznie jeździć.
  2. Nie gazu narazie nie ruszałem i na nim nie jeżdżę ponieważ stwierdziłem że nie ma sensu dopóki nie uporam się z problemem występującym na pb a sterownik to STAG-4. Osobiście ok 30 tys. Ale samochód kupiłem z instalacją i wnioskując z terminu legalizacji butli instalacja jest na aucie już z 8 lat
  3. Pomiar ciśnienia paliwa. VID20240527202841 (1).mp4 Mimo wyjącej pompy chyba nie wygląda źle.
  4. Witam Forumowiczów. Posiadam moim zdanie nietypowy problem posiadam w swojej a4 lpg z którym był problem wypadania zapłonu na niskich (uważałem że to kwestia złej regulacji)i tu sprawdzając vcd-sem widać wypadanie zapłonu w grupie 015 oraz 016 i wyraźnie czuć szarpanie budy na jałowych, za to na pb występuje można powiedzieć podobny problem lecz w dużo mniejszym stopniu i są delikatne szarpnięcia ale komputer nie wyświetla żadnych błędów w przeciwieństwie do lpg, vcds tez nie widzi żadnego wypadania zapłonu. przekopywałem się już przez tematy z wypadaniem zapłonu na forum i rzeczy które były robione próbą naprawy problemu to : -Nowa wiązka cewek -Nowe cewki ngk -nowe świece ngk -Cała nowa odma -Sprawdzenie szczelności dolotu (Szczelny) -Nowy MAF sensor -Nowa sonda Lambda (padła w międzyczasie) -Sprawdzany był zawór DV -Nowy zawór par paliwa (wywalał błąd) W obecnej chwili kom wyświetla jeden błąd czujnika temperatury przy wyjściu z chłodnicy ze sporadycznie sygnał za wysoki ( czy może mieć to jakiś związek ?). Pompa paliwa wyje jakiś tani zamiennik ale z tego co pamiętam to na oryginale był ten sam problem zamierzam ją wymienić ale sam nie wiem czy może to mieć coś wspólnego. Robiłem też logi ale z braku wystarczająco długiej prostej nie są raczej miarodajne ale może komuś coś będą w stanie powiedzieć więc je wrzucę : Statyczne : Log #820235 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820236 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820237 LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczne : Log #820243 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820247 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820244 LOG.TUNEZILLA.COM Gr 015/016/002 Log #820248 LOG.TUNEZILLA.COM Jeszcze w tym tygodniu postaram się zmierzyć kompresje i ciśnienie paliwa na listwie oraz zrobić porządniejsze logi i wrzucić je tutaj, ale może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły albo sugestie co jeszcze mógłbym sprawdzić/zrobić nie pakując się w otwieranie pieca ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...