M0RGAN 0 Opublikowano 26 Maja Udostępnij Opublikowano 26 Maja Witam Forumowiczów. Posiadam moim zdanie nietypowy problem posiadam w swojej a4 lpg z którym był problem wypadania zapłonu na niskich (uważałem że to kwestia złej regulacji)i tu sprawdzając vcd-sem widać wypadanie zapłonu w grupie 015 oraz 016 i wyraźnie czuć szarpanie budy na jałowych, za to na pb występuje można powiedzieć podobny problem lecz w dużo mniejszym stopniu i są delikatne szarpnięcia ale komputer nie wyświetla żadnych błędów w przeciwieństwie do lpg, vcds tez nie widzi żadnego wypadania zapłonu. przekopywałem się już przez tematy z wypadaniem zapłonu na forum i rzeczy które były robione próbą naprawy problemu to : -Nowa wiązka cewek -Nowe cewki ngk -nowe świece ngk -Cała nowa odma -Sprawdzenie szczelności dolotu (Szczelny) -Nowy MAF sensor -Nowa sonda Lambda (padła w międzyczasie) -Sprawdzany był zawór DV -Nowy zawór par paliwa (wywalał błąd) W obecnej chwili kom wyświetla jeden błąd czujnika temperatury przy wyjściu z chłodnicy ze sporadycznie sygnał za wysoki ( czy może mieć to jakiś związek ?). Pompa paliwa wyje jakiś tani zamiennik ale z tego co pamiętam to na oryginale był ten sam problem zamierzam ją wymienić ale sam nie wiem czy może to mieć coś wspólnego. Robiłem też logi ale z braku wystarczająco długiej prostej nie są raczej miarodajne ale może komuś coś będą w stanie powiedzieć więc je wrzucę : Statyczne : Log #820235 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820236 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820237 LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczne : Log #820243 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820247 LOG.TUNEZILLA.COM Log #820244 LOG.TUNEZILLA.COM Gr 015/016/002 Log #820248 LOG.TUNEZILLA.COM Jeszcze w tym tygodniu postaram się zmierzyć kompresje i ciśnienie paliwa na listwie oraz zrobić porządniejsze logi i wrzucić je tutaj, ale może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły albo sugestie co jeszcze mógłbym sprawdzić/zrobić nie pakując się w otwieranie pieca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M0RGAN 0 Opublikowano 27 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja Pomiar ciśnienia paliwa. VID20240527202841 (1).mp4 Mimo wyjącej pompy chyba nie wygląda źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja A gaz ktoś regulował? Jaki sterownik? Chińskie podróby ingerują w pracę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Dużo przejechałeś na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M0RGAN 0 Opublikowano 28 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 3 godziny temu, Langista napisał(a): A gaz ktoś regulował? Jaki sterownik? Chińskie podróby ingerują w pracę silnika. Nie gazu narazie nie ruszałem i na nim nie jeżdżę ponieważ stwierdziłem że nie ma sensu dopóki nie uporam się z problemem występującym na pb a sterownik to STAG-4. 3 godziny temu, pelonek1 napisał(a): Dużo przejechałeś na LPG? Osobiście ok 30 tys. Ale samochód kupiłem z instalacją i wnioskując z terminu legalizacji butli instalacja jest na aucie już z 8 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M0RGAN 0 Opublikowano 28 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja Zmierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach z braku jednomyślności Internetu (czy pomiar na ciepłym/czy na zimnym silniku ) wykonywałem ciśnienie na zimnym silniku po ok 12 godzinnym postoju z 5 krotnym obrotem na rozruszniku z w pełni naładowanym akumulatorem i prawdopodobnie znalazł się winowajca (pomiary wykonywane w kolejności 1,2,3,4,4,3,2,1) 1. 12,4/12,2 2. 10,0/10,2 3. 11,7/11,6 4. 12,1/12,0 *Nie robiłem próby olejowej i mógł to być błąd bo gdzieś mi się rzuciło w oczy ze po wynikach można stwierdzić czy problem leży w głowicy czy w dole ale tu jeżeli ktoś cos wie na ten temat prosiłbym o wyjaśnienie. *Myślicie że "magiczna" płukanka mogła by cos pomoc, ponieważ ile ludzi tyle opinii na temat czy działają czy nie. *Czy taka różnica klasyfikuje piec do natychmiastowego remontu czy można nim jeszcze w mirę bezpiecznie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 781 Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2 minuty temu, M0RGAN napisał(a): *Nie robiłem próby olejowej i mógł to być błąd bo gdzieś mi się rzuciło w oczy ze po wynikach można stwierdzić czy problem leży w głowicy czy w dole ale tu jeżeli ktoś cos wie na ten temat prosiłbym o wyjaśnienie. Jakby się za bardzo nic nie zmieniło to byłaby wina głowicy. Poza tym jakby to było coś z głowicą to by szarpało, przerywało ale podczas obciążenia, a zwłaszcza przy wyższych obrotach (początki końca). 5 minut temu, M0RGAN napisał(a): Czy taka różnica klasyfikuje piec do natychmiastowego remontu czy można nim jeszcze w mirę bezpiecznie jeździć. Jeździć aż zdechnie, a jak na gazie ma zrobione powyżej 100tys to nastąpi to szybciej niż później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się