Jump to content
IGNORED

Turbo GT2871 do 1.8t


Recommended Posts

Posted

Witam.

Montował ktoś GT2871 do 1.8t?

Jakieś wrażenia lub sugestie?

Posted

Tak turbo do którego trzeba zakuwać ?

Posted

Ile można z niego wycisnąć?

Mam taki ambitny plan żeby wał z tdi wsadzić ale jeszcze myśle, chociaż wał już leży w garażu?

Posted

Jak masz blok 06A to jedynie wał z 2.0tfsi lub wolnossacy 2.0 20vt, podobno ktoś tak stroke zrobił, upala itp i wał trzyma. Ja mam na axx jakbyś miał pytania co do stroke to pisz pomogę ?

Posted

No właśnie nie znalazłem nikogo kto robił strokera na wale z tdi i bardzo mnie to zainteresowało.

Supertech robi tłoki na takiego strokera więc myślę że się da a zawsze to pojemność o około 100 cm3 więcej niż na wale z 2.0 tfsi.

Niedługo będe miał drugi silnik (też BEX) to będę mógł rzeźbić.

Posted (edited)

Olej pojemność, masz większe wykorbienie ?

Czyli masz stary blok 058

Jak dobrze poszukasz na vortexie jest jakiś manual nawet jak to zrobić bo trzeba trochę bloku zbierać żeby się waga mieściła 

Tylko jak pisałem wyżej ja robiłem na 06a i musisz poszukać w necie ☹️

Edited by Kejsi
Posted

O ile dobrze kojarze BEX to też 06A i nic mi nie wiadomo żeby się nie nadawał na strokera na wale z tdi. Cyba że ty znasz jakieś przeciwskazania?

Na wale z tfsi jak i tdi zmienia się tylko wykorbienie (92,5 - tfsi i 95,5 tdi), średnica cylindra zostaje ta sama ewentualnie szlif na nadwymiar. Tłoki supertecha mają 82,5mm.

Jak sie sytuacja uspokoi to jade po blok drugiego BEXa i spróbóje go ożenić z wałem tdi.

Jak nie będzie problemów to tłoki, korby itd. i można składać.

A na teraz potrzebuję jakiegoś sprzęgła bo mi sie skrzynia CVT zrobiła po ostatnim śniegu?

Może polecisz jakieś rozwiązanie?

Posted (edited)

Są problemy to i to bardzo istotne, masz w inny sposób napędzaną pompę oleju ?

Zamieszałeś mnie i myślałem że masz 058, jak ty masz 06A to nie ma żadnych szans żeby to złożyć na wale tdi ?

Sprzęgło w stroke conajmniej jakaś 240 w kevlarze, jak dorzucisz do tego jakiegoś gtx+30 też nie ma szans że ogarnie, lepiej odrazu dwutarczowe. U mnie aktualnie jest jest gtx3071r i doładowanie pod odcinke 2,1 bara i lekko ponad 600 niutow 

Wszystko zależy od tego jaki masz plan na moc i żeby nie kupować wszystkiego po 2 razy bo coś nie wyrabia ?

Edited by Kejsi
Posted
3 godziny temu, Kejsi napisał:

Zamieszałeś mnie i myślałem że masz 058, jak ty masz 06A to nie ma żadnych szans żeby to złożyć na wale tdi ?

Nigdzie nie pisałem że mam blok 058.

Dla czego wał tdi nie pasuje do bloku 06A??

Posted
3 godziny temu, Kejsi napisał:

U mnie aktualnie jest jest gtx3071r i doładowanie pod odcinke 2,1 bara i lekko ponad 600 niutow 

I jak to wstaje? Dużo powyżej 4000rpm?

Posted
8 godzin temu, kakamber1 napisał:

Nigdzie nie pisałem że mam blok 058.

Dla czego wał tdi nie pasuje do bloku 06A??

Bo w 058 napęd pompy oleju jest przez wałek a 06A jest przez łańcuszek 

Turbo ładuje pełna para okolice 4 ?

Posted

W tdi też jest pompa oleju napędzana łańcuchem z wału więc tak jak w 06A.

Oglądałem oba wały i są praktycznie identyczne, różnią się na pierwszy rzut oka tylko kołem fonicznym.

Jeśli komora korbowa nie będzie za ciasna to będe montował.

Posted

Gdyby jeszcze Ci było mało mocy to w trójmieście można zrobić instalację nitro, dodatkowe 170 koni za 5500zł?

Posted

Nitro ssie ?

I kto Ci powiedział że wał z pompa na zembatce pasuje do bloku 06A? ?

Posted
11 minut temu, Kejsi napisał:

I kto Ci powiedział że wał z pompa na zembatce pasuje do bloku 06A? ?

A niby czemu nie?

Posted
WWW.GOOGLE.COM

I wiele wiele innych ?

Posted

Ale tu jest mowa o bloku z tdi i glowicy 1.8t

Posted

Są zawarte cenne informacje, ogólnie próbuj ?

Posted

nie robiłem co prawda strokera na wale z TDI ale jak ma iść to zrobić to tylko na bloku 06A

ja tłoki mam już pod 2.1 na wał z TDI będe modził coś w między czasie

Posted (edited)

A jaki dacie korbowod i tłoki? 

Custom roda 141 czy tłok z pierścieniem w gmp? Może są jakieś specjalne tłoki i pasuje to na korbowodzie 144? 

Nie wiem, nie spotkałem jak składałem swojego gruza ? dać do tego reva na 8k i tłoki rozlatują się na kawałami bo nie wyrobią przyspieszenia ? wał fsi 1krpm prędkość tłoka 14m/s wał tdi 1krpm 22m/s (wartości podałem z d*py i nie doszukujcie się tu prawdy, tylko chciałem przedstawić czemu to bez sensu) 

Edited by Kejsi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...