Jump to content

hopek03

Pasjonat
  • Content Count

    539
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11

About hopek03

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Ujazd

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja bym pakował 63mm obydwie strony tak zresztą mam u siebie i kolegów
  2. Super że dodałeś ten opis o tych temperaturach Obawy co do pasowania korb dodam jeszcze po zrobieniu większej ilości kilometrów że niuton jest sporo większy podczas jazdy i reakcja na gaz powyżej 3000 rpm jest natychmiastowa jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ciekawe co za kreski pokarze , dodam jeszcze że nie liczę na rekordy jakieś byle by tylko nie było gorzej ja na 2.0 , na którym miałem 415 HP i 518 NM
  3. to izolacja termiczna ,nie chodziło mi o wyciszenie na tom chwile mam przejechane niewiele coś koło 160 kilometrów gdy bardziej dotrę to być morze coś nagram choć nie wiem czy coś się nie zesra mam pewne obawy ale to wyjdzie z czasem
  4. turbo lub pierścienie , ja bym od turbiny zaczął
  5. Aktualizacja Silnik zamontowany w bude odpalony przejechane 100 km odczucia w porównaniu do 2.0 to większy moment obrotowy w obrotach gdy turbina jeszcze śpi działa jak dosyć mocny silnik wolnossący czuć spory przyrost momentu obrotowego w tych partiach obrotów niskich , jeżeli chodzi o wstawanie turbiny to około 300 a 400 obrotów turbina szybciej uzyskuje 1 bar Wiadomo nie katowałem nie upalałem nie kręciłem go wysoko motor traktowany delikatnie na dotarciu . Ciekaw jestem czy korekta softu pobudzi turbo jeszcze ciut szybciej .
  6. Uaktualnienie . i tak panewka na podporze głównej z rowkiem smarującym 360* idzie tak jak koledzy wyżej pisali na podporę numer 4 , po szukaniu info w internecie jak również na tutejszym forum doszedłem do wniosków że ACL zrobiło smarowanie na tej podporze z kanałem olejowym na pełen obrót wału dlatego że przy przekraczaniu pewnych granicznych obciążeń zaciera się panewka korbowodu numer 3 na która idzie kanał smarowania z czopu wału podpory numer 4 , moim zdaniem jest to jakaś wada konstrukcyjna tego silnika który i tak wiele morze znieść , a konstruktorom tej jednostki pewnie nawet się
  7. nie znam angielskiego szkoda że to nie jest w pełni PL
  8. Podpory wału 95nm Korbowody 74nm Głowica 80 Funtów w przeliczeniu 108 nm z jakimiś groszami wszystko w ARP , dokręcane w 3 etapach
  9. uaktualnienie tematu słupek złożony z takich podstawowych parametrów to . luz na panewkach głównych 5 setek luz na panewkach korbowych 5 setek i tu nie jestem co do niego przekonany no ale fachowcy pewnie wiedzom lepiej nie takie silniki obrabiali pasowanie tłok cylinder 7 setek minimalna wartość którą podaje producent tłoków luzy na pierścieniach 1 . 0.35 2 . 0.45 3 . 0.38
  10. z tego co wiem grzyb HKS jest suchy
  11. no dlatego pytam bo terz mi się wydaje i mam wrażenie że dlatego w tych panewkach ACL idzie ta z rowkiem na 4 podporę bo morze być ten korbowód najbardziej narażony na obrócenie panewki przy dużych mocach bo z 4 podpory idzie w wale kanał olejowy na 3 korbowód
  12. na której korbie obróciło panewkę ?
  13. 250 + KW dla klubowicza na olx mam za 300 głowica jest bez wałków napinacza szklanek i łańcucha link poniżej Głowica 1.8T AEB Ujazd • OLX.pl WWW.OLX.PL 300 zł: 300 zł: Witam sprzedam głowica 1.8 T AEB pan erna świetna do tuningu więcej info pod e-maila lub możliwość wysyłki
×
×
  • Create New...