Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] Blokowanie hamulców


strusiek

Rekomendowane odpowiedzi

Moj problem zaczal sie od tego kiedy wymienilem klocki hamulcowe i plyn. Zaraz po tej wymianie trzymaly mi hamulce z przodu, nie bylem pewny tego plynu wiec go wymienilem jeszcze raz w innym warsztacie, ale jest bez zmian. Najpierw mocno trzymalo przednie lewe kolo, pozniej przednie prawe, czasem jest tak ze podczas jazdy hamulec pusci ale kiedy znowu zahamjue to znow trzyma. Teraz auto stoi w Boschu do ktorego z ledwoscia dojechalem bo malo tego ze trzymaja hamulce to jeszcze jest odciecie gazu, kontrolka zadna mi nie swieci. W Boschu nie moga mi znalezc bledu. Co to moze byc? Moze mial ktos podobny przypadek do mojego? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.mialem podobny przypadek w moim autku:) tez blokowaly mi hamulce,raz jedno kolo raz wszystkie ale w miare uplywu jazdy nie nacisajac hamulca noznego wszystko wracalo do normy:) wrocilem w ten sposob z amglii 2300 km :dance: spalilem tarcze,zuzylem klocki,i teraz cos w zawieszeniu sie odzywa bo sie przegrzalo.ale nie maialem wyjscia wiec musialem jechac :) u mnie to bylo servo-rozpadlo sie w srodku.ale nie wykluczone ze to moze byc pompa hamulcowa.ale zanim sie wezmiesz za to sprawdz czy nie sa pozaginane wezyki odprowadzajace przy kolach.u mnie blokawy wszystkie kola-a z tego co widze to u ciebie jedno badz 2.sprawdz najpierw te wyzyki przy tych kolach co ci blokuja a jesli wszystko bedzie w porzadku to stawiam na servo albo pompa hamulcowa:) za servo zaplacilem 200 zl na szrocie a pompa nie mam pojecia ile kosztuje.pozdrawiam robert.daj znac czy pomoglo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jeszcze cylinderki, czy przypadkiem nie sa zapieczone w zaciskach, mozleiwe ze syf jakis je blokuje, powodzenia! Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zblokowane tylne lewe koło (dośc ciężko się obraca, bardzo się grzeje). Co trzeba rozkręcic i gdzie przesmarowac, może jakieś rady :naughty:?

Najlepiej będzie jak to rozbierzesz i wszystko przeczyścisz, bo może jest pełno syfu.

Poza tym trzeba sprawdzić sprawność całego układu z tyłu - niech zrobi to ktoś, kto się na tym zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij klocki hamulcowe, zdejmij gumową osłonkę tłoczka w zacisku przy okazji sprawdzając w jakim stanie jest ta osłonka, psiknij na tłok preparatem np: WD40, kilka razy naciśnij na pedał hamulca aby tłok wyszedł do pewnego momentu z zacisku i wkręć go ponownie. Do wkręcania tłoka przydatny jest klucz od flexa (szlifierki kątowej). Na koniec użyj delikatnie wazeliny technicznej, bo ona nie wchodzi w reakcję z gumą, nakładając ją na powierzchnię tłoka. Jeśli nie masz spęczniałych przewodów elastycznych to hamulec powinien chodzić doskonale po takim zabiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Dzieki za podpowiedzi, mysle ze najpierw zrobie to co tutaj kolega Slawek66 :) mi radzi czyli zaciski, poprostu je wymienie bo mam nowe i zobacze czy to ten problem a jak nie pomoze to szukam dalej jaka to przyczyna. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...