stelo Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 witam panowie prosze o pomoc wczoraj jade autkiem ( auto stało całą noc na dworze ale bylo ok 2 stopni na plusie) zapala sie kontrolka oleju pomaranczowa i napis sensor czyli malo oliwy. pilnuje tego wiec jestem pewien ze jest ok i potwierdza sie po sprawdzeniu. dzis robie vagiem odczyt błedów a tu tyle badziewia i teraz co moze byc przyczyna. grupy klimy nie poruszam bo to juz było ale gr 17 00562 czyli czujnik poziomu oleju ale co z pozostałymi błędasmi dodam ze zaczal mi migac po przekreceniu kluczyka immobilizer na desce ale jak zapalam to gasnie ale autko tez po zapaleniu zgasło 2 razy co sie wczesniej nie zdarzylo blad 00562 po wykasowaniu kontrolka gasnie ale na chwile a pozostałych sie nie dakasowacVAG-COM Version: Release 303.1 Chassis Type: 8E - B6 Audi A4 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,36,37,45,46,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JQ Component: 0000SG 1570 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E53A236236 AUZ6Z0B0288067 1 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 0 Faults Found: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 J Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage 00825 - Drivers Seat Heating Element (Z6) 31-00 - Open or Short to Ground Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 D Component: int. Lastmodul RDW 0203 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00012 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-10 - No Communications - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00000 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E53A236236 AUZ6Z0B0288067 1 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to B+ Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 0 Faults Found: End ------------------------------------------------------- [br]Dopisany: 24 Grudzień 2010, 22:52_________________________________________________i co panowie nikt sie nie spotkal z takim przypadkiem
ERW0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 bład 18062 - Ten błąd może wystąpić z wielu przyczyn, np po odłączeniu akumulatora, za niskie napięcie, niewłaściwe kodowanie, zakłócenia w pracy immobilizera itd, jeżeli po wykasowaniu się nie pojawia to znaczy że jest wszystko OK i nie ma czym się przejmować. tan akumulator to juz chyba złom?
stelo Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 nie da sie go wykasowac ale dzis jade i nagle znika kontrolka poziomu oleju z deski smigam ze 2 km i sie zapala wiec moze cos nie laczy przy tym czujniku poziomu oleju a czytalem gdzies ze ten blad 18062 moze byc z tym zwiazany a akumulator nie wiem ile ma bo smigam 3 rok autkiem i zadnych problemow nie bylo z nim. wiec aku mogl narobic tyle zamieszania? ale ta kontrolka poziomu oleju sie swieci ciagle nawet po wymazaniu vagiem zapala sie po chwili
wrclaguna Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Czujnik poziomu oleju do wymiany albo sprawdz pod miska czy siedzi na miejscu a poza tym mata grzewcza pewnie przepalona w siedzeniu Klapka recyrkulacji powietrza sie przycina i stad blad sie pojawia
stelo Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 mata raczej nie przepalona bo foteliki grzeja normalnie bez zadnego przypiekania a ta klapka to zwiazana z ktorym bledem bo jesli chodzi o grupe klimy to gdzie jest przyblokowana klapka bo w lato slychac pykanie z okolicy schowka chyba ze chodzi o inny blad?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się