[B6 AVJ] Co może być przyczyną tego falowania powyżej 5k RPM??
0

    5 postów w tym temacie

    Cieżko powiedzieć, coś nie daje rady, na początek sprawdź jak wygląda sprawa utrzymania ciśnienia doładowania, może też paliwa brakować ale nie sądzę.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Turbo się przeładowuje, wczoraj wyszło na VAGu

    kwestia N75 lub DV

    dlatego szukam jednego i drugiego:)

    a jak DV to chodzi mi po głowie BOV :wink:

    już wiem, że BOVa nie będzie :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Turbo się przeładowuje, wczoraj wyszło na VAGu

    kwestia N75 lub DV

    dlatego szukam jednego i drugiego:)

    a jak DV to chodzi mi po głowie BOV :wink:

    już wiem, że BOVa nie będzie :(

    czemu?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    powiedzieli mi, że musiałbym mieć dostosowany do Bova program

    [ Dodano: 2006-04-14, 23:31 ]

    kupiłem nowy zaworek N75, i teraz pytanie:

    czy ta najdłuższa noga zaworka ma prawo delikatnie puszczać powietrze??

    przepuszczaja dwie najkrutsze nóżki w moim starym zaworku ale ta najdłuższa nie puszcza. Czy mam się tym przejmować czy zpomnieć?? Tu dołączam fotke:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1zf82vzu6o8n9b06.html

    _________________

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Latest Registered Members