zizel Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 wczoraj odpalilem samochod po czym zauwazylem ze kontrolka ladowania nie zgasla, zatrzymalem sie i zauwazylem ze obroty na biegu jalowym troche faluja, ale pojechalem dalej bo nie mialem czasu sie zatrzymac, po jakichś 15 km konrolka aku zgasla, wiec pomyslalem ze juz mu przeszlo ze jakas chwilowa usterka, dojechalem do celu zgasilem samochod i odpalilem kilka godz pozniej po czym konrolka ladowania zgasla normalnie wiec jade i po kilku km zaswiecily sie kontrolki od abs i esp, wiec zgasilem samochod i chcialem odpalic ale mi sie juz nie udalo, chyba za slaby akumlator juz byl, wiec poszedl na popych, jade dalej ale z kazda minuta bylo coraz gorzej przestawaly swiecic swiata nie dzialaly zegary i nawet samochod nie chcial jechac robil sie coraz slabszy ledwo dotoczylem sie na jakis parking. mierzylem napiecie i alternator nie laduje bo aku na odpalonym pokazuje ok 11.6V, co ciekawe kontrolka aku sie nie swieci, jedynie jak przekrece kluczyk to po jakims czasie wyskakuje kontrolka od abs i esp. co moze byc padniete? regulator napiecia? mozna to jakos sprawdzic?
Skeeber Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 identyczne objawy byly u mnie przy regulatorze, ale nie chce prorokowac. Regulator Bosch 130 PLN
zizel Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 jak mozna sprawdzic czy to regulator napiecia?
niewiarek Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Samemu to raczej chyba ciężko sprawdzić Ja ostatnio sprawdzałem regulator w sklepie z alternatorami i częściami. Koleś sprawdził na miejscu w 5 min za darmo Może u Ciebie w mieście też jest taka opcja.
zizel Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 rozumiem... z tego co sie przygladalem to nie powinno byc problemu z demontazem regulatora napiecia, wystarczy odkrecic go z tyly alternatora, jak sie myle to mnie poprawcie i podpowiedzcie na jakie przeszkody moge trafic. silnik ajm/atj
markus85 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jak masz nasadkę torx to żadnych przeszkód o ile to regulator, ja swój altek regenerowałem i podobny objaw był ale jak się jedno uzwojenie rozlutowało.Najlepiej sprawdź sobie regulator przed zakupem, bo jak zaczniesz regenerować altek to koszty zaczną wzrastać, a w dobrych pieniądzach idzie kupić w dobrym stanie używkę. -lus jest taki że jak wymienisz regulator,łożyska jak się już odzywają, to masz spokój na dłuższy czas.
Skeeber Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 musisz udac sie do serwisu albo pozyczyc od kogos regulator , ja wymontowalem z A3 mojego taty i awaria byla ustalona natychmiastowo
zizel Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 wymiana regulatora napiecia pomogla dzieki za odp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się