Rad8k Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Jestem miesiąc po wymianie turbo oraz w miejsce katalizatora wpadło DP , na 2 sondzie jest emulator zeby nie wywalał check engine. Wszystko ładnie gada (na zimnym i na ciepłym pali elegancko) zapier&%$# tez fajnie , ale pojawia się problem , przy kiepskiej próbie ruszenia z jedynki ,auto zadławi się, zgaśnie i nie chce odpalić ,można kręcic rozrusznikiem i nic , dopiero po jakis 30-40s postoju autko odpali . Przed wymianą turbo nic takiego się nie działo , jak zgasł to odrazu mozna było go odpalić bez problemu a teraz trzeba czekać czasem nawet 1min Błędy na VAG zaraz po wymianie turbawki były następujące: 18014 Sygnał "nierówności drogi" (z ABS przez CAN) zła funkcja brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17956 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16524 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17746 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Problemem okazał się czujnik halla , po wymianie jest OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się