spawacz1 0 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 koledzy proszę o przeanalizowanie błędow po wykasowaniu nie wystapiły ponownbie ale auro momentami przerywa jakby szarpało: --18010 P1602Power sporadic: supply(B+) terminal30: low woltage --17735 P1327 Cylinder sporadic: 3-knock control: limit attained --17967 P1559 Throttle sporadic: vavle control part-J338: fault in basic settings --16486 P0102Mass air sporadic: flow circuit-G7 0: low input Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 16486- przepływomierz powietrza za małe napięcie wyjścia 17967- błąd podstawowego uszkodzenia pezepustnicy - uszkodzona. 18010-sterownik ECM za nickie napięcie z akumulatora. Po błędach widać co trzeba posprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 0 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 koleszko błędy po wykasowaniu nie pojawiły się na jeżdzie próbgnej od wczoraj przejechałem200km, problem polega na tym że auto szarpie jak przyśpieszam spokojnie przy prędkości około40-50km\h jeśli dodam gazu szapranie znika jesli rozpędze auto energicznie objawy nie występują, to jest coś takiego jakby zanikala iskra wiem że ten temat był poruszany wiele razy auto nie posiada gazu, dzisiaj sprawdzę świece, kable wysokiego napięcia chociaż były wymieniane, zastanawiam się nad cewką zapłonową i potencjometrem przepustnicy jednym słowem musze poszukać drugiej na podmiankę czy można jakoś sprawdzić przepustnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się