mariuszsuchy 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 witam wszystkich mam mały problem, jestem początkującym amatorem zabawy z vagiem. pare dni temu dostałem swój kabelek -kupiony z myślą skasowania inspekcji olejowej- inspekcje skasowałem bez problemu. 3dn później czyli dzisiaj jak pisze tego posta postanowiłem zobaczyć/pobawić sie się programem. wszedłem w sprawdzanie błędów silnika ,niestety w trakcie zawiesił się program-wyłączyłem włączyłem raz jeszcze sprawdzając zakładkę licznik gdzie znowu w trakcie sprawdzanai sie zawiesił program. dałem sobie spokój. czas jaki spędzilem przy aucie to okolo 20min. po odpuszczeniu sobie sprawdzania postanowiłem odpalic auto- ku mojemu zdiwieniu nie odpalił-padł akumulator (troche za szybko jak na 20 min) odpalilem na pych, odpalil bez zadnych problemow i tu zaczyna sie problem - po odpaleniu wskoczyl na ssanie OK ale troche za wysokie bo okolo 3000 obr/min po okolo 2 min obroty spadly ale znoau zaczął falowac w zakresie 2500-3000 obr.min. chcialem podpiac kabel zeby usunac bledy ale okazalo sie ze kabel juz sie nie łączy z autem-spalił sie uszkodził . teraz moje pytanie - czy to mozliwe zeby sprawny akumulator wyładował sie tak szybko 15-20min i jakies skoki napieca uszkodizły kabel - czy przez wyżej wymienione argumenty silnik faluje na obrotach - czy przez zawieszenie się programu/laptopa możliwe zeby tak sie stało - czy odpięcie klem od akumulatora (wyzerowanie komputera) coś pomoże czy musze podpiąć pod vaga i usunąć błędy Zaznaczę ze jestem 100%pewny ze falowanie jest spowodowane zabawa z vagiem bo żadnych problemów przed z autem nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 odłączenie akumulatora na jakieś 15-20 minut powinno zresetować komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 chyba trzeba zaadoptowac przepustnice, ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsuchy 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 zaadoptować przepustnice?!a jak to konkretnie zrobić? przypominam ze kabla juz nie mama - to znaczy nie laczy sie wcale -wiec wydaje mi sie ze sie spali czy cos - czy da sie zaadoptowac przepustnice bez kabla?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 poszukaj było gdzieś napisane opcja "szukaj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_adaptacja_przepustnicy-t3904.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsuchy 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 dzieki chłopaki dzisiaiaj zrobiłem adaptacje przepustnicy (bez waga) i zadziałało. obroty w normie i wszytko gra dzieki za pomoc :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi