piotrek88z Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam Kilka tyg temu stałem się szczęśliwym właścicielem audi a4 b5 AVANT 110km AVG, ale ostatnio podczas wyprzedzania autko powyżej 3 tys i 130 km/h wpadło w tryb awaryjny. Kupiłem kabelek z vag'iem i i wykazało mi błędy : 18062 ,17965 p1557. Poczytałem, że to problem ze sterowaniem doładowania. Także zaworek n75 pewnie poszedł spać. Ale chciałbym sprawdzić to organoleptycznie. Mam pytania. Czy po zdjęciu wężyka z gruszki cięgła turbiny na biegu jałowym ma zasysać powietrze? N75 przy dodawaniu gazu "pstryka" więc działa? Przy dodawaniu gazu wężyk zasysał więcej powietrza. Zaraz po zakupie wymieniłem wężyki podciśnienia ale dostałem tylko 5mm i 4mm, w niektórych miejscach ciasno wchodziły-ma to jakieś znaczenie? Zaobserwowałem też, że cięgło gruszki pracuje w zakresie centymetra może dwóch, tak ma być? Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam Znalazłem sam odp na moje pytania. Problemem nie jest n75 a zapieczone kierownice lub cięgło gruszki. Podciśnieniem cięgło pracuje ale ręcznie ciężko go ruszyć i nie podciąga go do samej góry, czyli nie domyka kierownic. Czyszczenie turbiny chyba się kłania. Dziękuje za wszystkie sugestie... pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się