Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Przeładowanie - pytanie o diagnozę


piotrek88z

Recommended Posts

Witam :) Kilka tyg temu stałem się szczęśliwym właścicielem audi a4 b5 AVANT 110km AVG, ale ostatnio podczas wyprzedzania autko powyżej 3 tys i 130 km/h wpadło w tryb awaryjny. Kupiłem kabelek z vag'iem i i wykazało mi błędy : 18062 ,17965 p1557. Poczytałem, że to problem ze sterowaniem doładowania. Także zaworek n75 pewnie poszedł spać. Ale chciałbym sprawdzić to organoleptycznie. Mam pytania. Czy po zdjęciu wężyka z gruszki cięgła turbiny na biegu jałowym ma zasysać powietrze? N75 przy dodawaniu gazu "pstryka" więc działa? Przy dodawaniu gazu wężyk zasysał więcej powietrza. Zaraz po zakupie wymieniłem wężyki podciśnienia ale dostałem tylko 5mm i 4mm, w niektórych miejscach ciasno wchodziły-ma to jakieś znaczenie? Zaobserwowałem też, że cięgło gruszki pracuje w zakresie centymetra może dwóch, tak ma być? Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam :hi:

Znalazłem sam odp na moje pytania. Problemem nie jest n75 a zapieczone kierownice lub cięgło gruszki. Podciśnieniem cięgło pracuje ale ręcznie ciężko go ruszyć i nie podciąga go do samej góry, czyli nie domyka kierownic. Czyszczenie turbiny chyba się kłania. Dziękuje za wszystkie sugestie... :) pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...