Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Osłona plastikowa słupka bocznego

Johanus
 Share

Recommended Posts

W jaki sposob ja zdemnotować? Może ktos dysponuje jakąś instrukcją w tym zakresie?

I jeszcze jedno: czy posiadając poduszki boczne zachodzi ryzyko ich uaktywnienia w wypadku blednego zjdecia czy zalozenia osłony tego slupka?

poduchy masz w siedzeniach a nie w slupkach kolego :naughty:

oslona jest na zatrzaskach i najpierw lepiej jest zdjac listwe progowa a pozniej oslone slupka :wink4:

jestem laikiem w tych sprawach a konkretyzując moje pytanie: czy nie ma tam jakichs czujnikow uaktywniajacych poduszki?

co do poduszek to na tyle sie orientuję że są w siedzeniach.pozdrawiam

poduchy masz w siedzeniach a nie w slupkach kolego :naughty:

oslona jest na zatrzaskach i najpierw lepiej jest zdjac listwe progowa a pozniej oslone slupka :wink4:

dokladnie ... na całej dlugosci listwa progowa tez jest na zatrzaskach jedynie na wysokosci srodkowego słupka [bardziej z tyłu] jest plastikowy wkret [ktory trzeba odkrecic]

Zależy czy chcesz ściągnąć górną osłonę czy dolną? Jęzeli chodzi o górną to na samej górze przy podsufitce masz zatrzaski i trzeba energicznie szarpnąć w strone fotela a na środku są takie plastkowe bolce które zachodza na siebie ale jak juz wybijesz górę to reszta pójdzie. Dolna pokrywa jak wyżej :hi:

Witam

wczoraj ściągałem właśnie osłonę boczka i niestety zerwalem jeden uchwyt wiec nie starczy tylk oenergicznie pociagnać :gwizdanie:

najlepsza metoda to zaczynać od góry i delikatnie czymś podważyć z boku aż obudowa odsunie się od uszczelki i wtedy jak juz będzie w szczelinie widać zatrzask to najlepiej w zatrzask włożyć jakiś płaski śrubokręt i nacisną zatrzask sam odskoczy i nic się nie połamie potem na łączeniu obydowy górnej z dolną nie ma typowych zatrzasków wchodzących w rame słupka tylko zaokrąglone plastiki ale to juz można zdjąć bez problemu też najpierw odginając plasti od uszczelki .