Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] VAGA ostatni raz podpinałem dzisiaj, więcej błędów nie pamiętam...


august

Rekomendowane odpowiedzi

Odkąd pamiętam miałem falowanie obrotów, ale wkońcu postanowiłem coś z tym zrobić.

Kiedyś wyskakiwały błędy związane z przepustnicą, ale były inne niż zczytane dzisiaj.

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

Przetłumaczyłem już wszystko sobie i wiem co oznaczają i jakie są prawdopodobne przyczyny występowania.

Miesiąc temu przepustnica była czyszczona i adaptowana, falowanie jednak się utrzymywało. Zamierzam ją podmienić/wymienić.

Żeby było trudniej, 2 tygodnie temu założyłem instalację LPG. Falowanie występuje na obydwu rodzajach paliw.

Czy błąd 00561 może być związany z pierwszym uruchomieniem instalacji LPG? Zanim czasy wtrysków nie zostały skorygowane?

Czy wystąpienie tego błędu oznacza wejście silnika w tryb awaryjny?

Czy skasowanie błędu oznacza wyjście z trybu awaryjnego?

Właśnie sobie jeszcze uświadomiłem, że w zakładzie lpg odłączali akumulator i nie wiem czy przeprowadzili adaptację przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Michal :)

Rozumiem Twoj problem, ale falowanie obrotow, to problem rzeka...

Na naszym forum jest dziesiatki podobnych watkow.

Na innych forach samochodowych rowniez.

Wiem ze ludzie maja z tym duzy problem.

Wlacz... :szukaj:... i wpisz FALOWANIE

Jak zobaczysz to sie przerazisz, watki zaczynaja sie w roku 2007.

Pozdrawiam i zycze powodzenia :)

ps. ale napewno ktorys z kolegow sprobuje ci cos doradzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, pewnie masz rację. Przez mnogość tych wątków cieżko znaleźć konkretne pomysły na rozwiązanie problemu.

Tymczasem zrobiłem dziś kilka moich pierwszych logów :gwizdanie:

Dynamiczne są do kitu, bo zaczęło padać + autostrada + niebieski ekran windowsa na vag-comie = dałem sobie spokój. Nie będę ryzykował życia dla logów.

Na dodatek chyba mój VAG jest jakiś dziwny. Kompletnie nie zgadzają się opisy z tym co się wyświetla. (VAG 311-2)

Mass Flow w woltach, kąt przepustnicy w stopniach, ale Celsjusza. Jakaś bzdura...

W każdym razie zrobiłem, więc wstawiam, może ktoś mi coś podpowie :)

Statyczne:

Static (000)

Static (001)

Static (003)

Static (004)

Static (018)

Static (023)

Static (007)

Static (013)

Static (014)

BS:

BS (003)

BS (004)

BS (000)

Dynamiczne:

Dyn (000)

Dyn (003)

Dyn (008)

Dyn (004)

Dyn (010)

Dyn (011)

(011 i 000 były próby na 4 biegu, pozostałe na 3, ale robione zbyt nerwowo i za wcześnie przerwane, więc jak się rozpogodzi to wyjadę jeszcze raz).

Proszę nie tyle o analizę logów co wskazówki jak je poprawnie wykonać następnym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zrobiłeś logi ale jak do diesla niestety ty masz beznynkę wiec większość logów to śmieci a co do falowania obrotów to przecież masz błąd 00670- Czujnik położenia nastawnika przepustnicy - G127.

Pasowało by przemyć przepustnice jeszcze raz i wykonać adaptacje jeśli vag-m nie można to spróbować interfejsem. Lub jeżeli dalej bedzie błąd podmienić przepustnice.

Co do błędu 00561 to może być źle skalibrowana mapa LPG np. Ten błąd wprowadza samochód w tryb awaryjny zresztą poczytaj sobie

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8628.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...