Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z odpaleniem ... nie wiem co jest


Nowak_zg

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam,

zaczne od tego ze nie wiem czy to dobry dzial bo nie mam pojecia co sie stalo.

Sprawa wyglada tak:

Jechalem sobie i wjezdzajac na parking (puscilem gaz) i auto zgaslo ( mialem bardzo malo paliwa (FIS pokazywal 30km ze jeszcze moge zrobic ).

Dolalem paliwa za 30zl ( ropy do zbiornika ), ale auto tylko kreci ( rozrusznik kreci elegancko, napiecie na aku jest takie jak byc powinno 12V podczas wlaczonego zaplonu )

zdejomowalem gumowe wezyki i do wtryskow dostaje sie paliwo, pompa chyba tloczy.

zalalem paliwa do filtra paliwa ( do pelna ) bo myslalem ze moze sie zapowietrzyl ( odkrecilem oczywiscie ta gorna srubke i wtedy zalalem ( najpierw do polowy gdzies .... ale po kilku nieudanych probach odpalenia zalalem do pelna ) no i nic ....

sprawdzilem bezpieczniki i zaden nie wydawal sie przepalony.

wiec moze to cos z immobilaiserem bo ostatnio mialem problemy z odpalaniem. tzn nieraz po wlozeniu kluczyka do stacyjki auto zapalalo ale odrazu gaslo ( dzialo sie tak gdy migala ikonka ( pomaranczowa ) samochodu na tarczy obrotomierza. Ale wyjmowalem kluczyk, wkladalem nieraz go delikatnie nasliniajac i wtedy odpalalem bez problemu.

powiedzcie mi czy wina moze lezec po stronie kluczyka, stacyjki ? a moze immo ? a moze to zupelnie cos innego ?

ma ktos jakies pomysly bo ja juz sie zalamuje jak nie moge zdiagnozowac usterki. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, podstawa to VAG. tam napewno bedziesz mial jakies bledy. Jak probujesz zapalac to pali sie dioda immo? jezeli tak to immo tez bedziesz misial wziasc pod uwage, petla indukcyjna moze byc uszkodzona, przetarty przewod itp. Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z immo mialem ten typowy problem co wiekszosc uzytkownikow a4

czyli ze nieraz zapalal i odrazu gasl... ale wyciagniecie kluczyka i wlozenie znowu do stacyjki pomagalo ... max po kilku razach

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t25644.0.html;highlight=nie+odpala

http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer_naprawa_fotostory-t1933.15.html

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=5434&postdays=0&postorder=asc&highlight=imo&start=20

i teraz pytanie.

co jest najbardziej prawdopodobne wg ciebie/was ? immo ?

mogl calkiem pasc tak ze nawet nie daje sygnalu zeby wlaczyc auto ?

bo rozrusznik i wszystko dziala i kreci... ale auto nie chce zaskoczyc nie wiem czemu.

ps. ile kosztuje +/- vag`owanie w aso ? i ile moze kosztowac naprawa immo jesli to to ?

drogie sa czesci ktore wchodza w sklad immobilaisera lub sa powiozane z nim ?[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2008, 15:16 _________________________________________________dobra jutro kolega wezmie vaga i podepne... jak cos wyjdzie to dam znac i pewnie spytam o jakas rade[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2008, 20:54 _________________________________________________wyszly bledy IMMO - ze slaby sygnal ( chyba slynny problem ze stacyjka/spirala )

oraz

BLAD ZAWORU POMPY WTRYSKOWEJ - byl caly czas otwarty

tamten blad udalo sie skasowac .... ale blad pompy wtryskowej nie ;P

wiec jutro jade do intercarsu kupic ten zaworek

i tu pytanie

ktos wie ile moze on kosztowac ?[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2008, 18:03 _________________________________________________w Inter Carsie mieli tylko ogolny zawor pompy wtryskowej do VW

do audi zadnego nie bylo ;P wiec kupilem ten do vw ... zobaczymy czy pasuje

cena 35zl ;p[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2008, 21:50 _________________________________________________usterka naprawiona

przyczyna byl zawor pompy wtryskowej - koszt 55zl

:dance:

odrazu kolega sprawdzil mi silnik na vagu i okazalo sie ze jest w idealnym stanie

wiec mam dobry dzien :P

MOZNA ZAMKNAC TEMAT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...