Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning mechaniczny audi a4 b8 2.0 tdi na 220 km


Adam8888

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam audi a4 b8 2.0td obecnie jest po chipe i ma 178km i 407 momentu . chce teraz zrobic z niego 220 km . frima : http://www.gcstuning.pl/ powiedziała mi : do wymiany: spręzarka, IC, chłodnica oleju itp...5klocków i 220KM pęka...tylko że te motory nie są najszczęśliwsze, problemy z głowicami i smarowaniem, więc ryzyko jest jakieś . jak naprawde wyglada ryzyko . moze ktos na podobna moc w tym silniku ?? Czekam na opienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam audi a4 b8 2.0td obecnie jest po chipe i ma 178km i 407 momentu . chce teraz zrobic z niego 220 km . frima : http://www.gcstuning.pl/ powiedziała mi : do wymiany: spręzarka, IC, chłodnica oleju itp...5klocków i 220KM pęka...tylko że te motory nie są najszczęśliwsze, problemy z głowicami i smarowaniem, więc ryzyko jest jakieś . jak naprawde wyglada ryzyko . moze ktos na podobna moc w tym silniku ?? Czekam na opienie

Możesz coś jasniej co z tymi głowicami i smarowaniem :cool1:

A tak poza tym to jest jak piszesz do wymiany turbulum oraz icek :wink: a MOC wyjdzie w zalezności od stanu motorowni oraz gdzie będziesz robił program .

Tu dla przykladu tylko wymiana turbo + program 206@428 .

http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=48

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam audi a4 b8 2.0td obecnie jest po chipe i ma 178km i 407 momentu . chce teraz zrobic z niego 220 km . frima : http://www.gcstuning.pl/ powiedziała mi : do wymiany: spręzarka, IC, chłodnica oleju itp...5klocków i 220KM pęka...tylko że te motory nie są najszczęśliwsze, problemy z głowicami i smarowaniem, więc ryzyko jest jakieś . jak naprawde wyglada ryzyko . moze ktos na podobna moc w tym silniku ?? Czekam na opienie

Bardziej niz o sam silnik martwiłbym sie o przeniesianie napedu , sprzęgło ,dwumas itp. To najbardziej dostaje w kosc po programie.

Sam jakis czas temu myslałem o zmianie turbiny na Caha i IC , teraz po ponad roku po programie na 189@420 uważam że w przypanku fwd wiecej mocy to troche sztuka dla sztuki.

Oczywiscie to moja subiektywna opinia, spowodowana pewnie tez tym ze jezdze głównie w miescie a b8 2.0tdi, w fwd nigdy mistrzem startu nie bedzie.. albo ja nie umiem ruszac:)

Co innego w trasie, tu 20 hp pewnie było by mocno odczuwalne , tym bardziej że B8 z caha lepiej ciągnie górą.

U wrc po korekcie, pewnie wyjdzie coś własnie pod 215hp a to już przyjemna wartość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej powie Ci ktoś, kto robił takie moce. Myślę, że takich ludzi jest na tyle nie dużo, że nikt tu Ci nie wypisze po kolei co masz zrobić. W każdym tuningu są jakieś indywidualne komplikacje, mniejsze lub większe. Wiadomo co musisz mieć, więc nic tylko kupować, zlecać i płacić :)

O jakiej turbinie/wtryskach myślałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...