mroova81 Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Witajcie! W kwestii wagowania jestem jeszcze zielony. Z pomocą przyszedł mi kolega z tego forum (za co bardzo dziękuję) i udało nam się uzyskać takie oto logi z mojego silnika: Błędów poza tym brak na silniku. Wszystko chodzi jak należy, może mocy tylko brakuje, a może to moje takie subiektywne odczucie. Interpretując te logi z grupy przepływomierza chciałbym się upewić czy na pewno wszystko jest tak jak powinno, oraz jak wogóle zabrać się za czytanie takich logów? Czy Ci co je oceniają, mają jakieś tabele wzorcowe, czy tak z głowy wszystko? Przed zlogowaniem około 1.5km dynamicznej jazdy, potem zatrzymanie, ruszenie na jedynce tak średnio, zmiana na II i pedał w podłogę aż do odcięcia i potem chwila hamowania silnikiem (do około 4000rpm)
mateogda Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Z tych logów wynika jedynie, że wycisnołeś 97 km/h na drugim biegu (jak piszesz) :th:
mroova81 Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Opublikowano 29 Maja 2008 Dzięki, jeszcze wiem co oznacza speed. I to nie jedyne co wynika z tych logów
mateogda Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 I to nie jedyne co wynika z tych logów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się