sewrryn Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Witam. Problem mam jak w temacie, mianowicie: 1. świeci sie kontrolka poduszek (poduszki nie strzelały, auto nie bite), po podłaczeniu VAG-a pokazuje następujące błedy: ----------------------------------------------------------- VIN : WAUZZZ8K88A007126 Numer Sterownika :8K0959655B Nazwa :J234 AirbagVW-AU10 Kodowanie : 30343434363030303030554A304C384B3053 SW :0410 Data odczytu :2012-09-14 11:49:36 Raport Znalezionych bledow 13636096($D01200):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany 10485833($A00049):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany -------------------------------------------------------------- Ich ununięcie nie daje żadnego skutku, odrazu pojaiwają sie na nowo. Vag nie umie opisać błędu i tu zwracam sie o pomoc - gdzie szukac usterki powodującej te dwa powyższe błędy? 2. Po około pół minuty od włożenia kluczyka do stacyjki zapala sie zółta kontrola przekreślonego kluczyka (na komputerze pokładowym licznika) ----------------------------------------------------------------- VIN : --- Numer Sterownika :8K0907064A Nazwa :J393 BCM2 1.1 Kodowanie :0B 01000620003900C0012001 SW :0141 Data odczytu :2012-09-14 11:50:52 Raport Znalezionych bledow 166(0x00A6):E8 Przełacznik układu zezwolenia na wejscie i uruchomienie -E415- Sygnal niezrozumialy Lamp ON ------------------------------------------------------------------------ Błąd pojwił sie po sciągnięciu i założeniu tapicerki drzwi kierowcy. Usunięcie błędu nic nie daje (powraca) i pytanie podobne mam jak przy poduszkach - gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuje za info.
wrclaguna Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 A okablowania od czujnika nie odpieliście ? sprawdz kabelki
sewrryn Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2012 Odświeże troche temat bo dalej mam jeden z problemów z tematu. Mianowicie dalej mi świecą poduszki. Byłem u człowieka, który podpiął się pod auto czyms co miało z nim się dogadać i powiedział że sensor (czujnik czy sterownik) airbag-u twierdzi, że dostaje za wysokie napięcie i dlatego wywala błąd ale on nie ma pojęcia co dalej i mi podziękował. Chyba będę musiał się za to sam zabrać ale nie mam odpowiedniego sprzętu i oprogramowania albo samego oprogramowania, ponieważ z poprzednich aut (passat b5 fl, octavia II) zostały mi następujące kabelki: - VAG KKL 2 linie k - VAG K+CAN, - GALETTO. Może mi doradzicie czy moje kabelki potrfią się dogadać z moim autem? A jeżeli tak to jaki program do tego potrzebuje? VAG K+CAN za pomocą VAG Commandera potrafi rozmawiać chyba ze wszystkim w aucie poza silnikiem i airbagiem czyli to czego potrzebuje. Czy jakby okazało się, że mam zepsuty sensor airbag to wówczas wystarczy założyć nowy czy 3ba coś jeszcze robić komputerem w stylu adaptacji? W którym miescu w aucie znajduje się ten sterownik? Jak sie do niego dobrać? Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka.
Kaju77 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka. Dzisiaj rano również niemiło zaskoczyła mnie wyżej opisywana kontrolka...widzę że kolega sobie poradził z problemem wiec może opiszesz jaj wyglądała operacja czyszczenia kluczyka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się