Skocz do zawartości
IGNOROWANY

świeci żółty przekreslony kluczyk i poduszki


sewrryn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem mam jak w temacie, mianowicie:

1. świeci sie kontrolka poduszek (poduszki nie strzelały, auto nie bite), po podłaczeniu VAG-a pokazuje następujące błedy:

-----------------------------------------------------------

VIN : WAUZZZ8K88A007126

Numer Sterownika :8K0959655B

Nazwa :J234 AirbagVW-AU10

Kodowanie : 30343434363030303030554A304C384B3053

SW :0410

Data odczytu :2012-09-14 11:49:36

Raport Znalezionych bledow

13636096($D01200):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany

10485833($A00049):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany

--------------------------------------------------------------

Ich ununięcie nie daje żadnego skutku, odrazu pojaiwają sie na nowo.

Vag nie umie opisać błędu i tu zwracam sie o pomoc - gdzie szukac usterki powodującej te dwa powyższe błędy?

2. Po około pół minuty od włożenia kluczyka do stacyjki zapala sie zółta kontrola przekreślonego kluczyka (na komputerze pokładowym licznika)

-----------------------------------------------------------------

VIN : ---

Numer Sterownika :8K0907064A

Nazwa :J393 BCM2 1.1

Kodowanie :0B 01000620003900C0012001

SW :0141

Data odczytu :2012-09-14 11:50:52

Raport Znalezionych bledow

166(0x00A6):E8 Przełacznik układu zezwolenia na wejscie i uruchomienie -E415- Sygnal niezrozumialy

Lamp ON

------------------------------------------------------------------------

Błąd pojwił sie po sciągnięciu i założeniu tapicerki drzwi kierowcy.

Usunięcie błędu nic nie daje (powraca) i pytanie podobne mam jak przy poduszkach - gdzie szukać przyczyny?

Z góry dziękuje za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeże troche temat bo dalej mam jeden z problemów z tematu.

Mianowicie dalej mi świecą poduszki. Byłem u człowieka, który podpiął się pod auto czyms co miało z nim się dogadać i powiedział że sensor (czujnik czy sterownik) airbag-u twierdzi, że dostaje za wysokie napięcie i dlatego wywala błąd ale on nie ma pojęcia co dalej i mi podziękował.

Chyba będę musiał się za to sam zabrać ale nie mam odpowiedniego sprzętu i oprogramowania albo samego oprogramowania, ponieważ z poprzednich aut (passat b5 fl, octavia II) zostały mi następujące kabelki:

- VAG KKL 2 linie k

- VAG K+CAN,

- GALETTO.

Może mi doradzicie czy moje kabelki potrfią się dogadać z moim autem? A jeżeli tak to jaki program do tego potrzebuje?

VAG K+CAN za pomocą VAG Commandera potrafi rozmawiać chyba ze wszystkim w aucie poza silnikiem i airbagiem czyli to czego potrzebuje.

Czy jakby okazało się, że mam zepsuty sensor airbag to wówczas wystarczy założyć nowy czy 3ba coś jeszcze robić komputerem w stylu adaptacji? W którym miescu w aucie znajduje się ten sterownik? Jak sie do niego dobrać?

Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka.

Dzisiaj rano również niemiło zaskoczyła mnie wyżej opisywana kontrolka...widzę że kolega sobie poradził z problemem wiec może opiszesz jaj wyglądała operacja czyszczenia kluczyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...