Jump to content
IGNORED

świeci żółty przekreslony kluczyk i poduszki


sewrryn
 Share

Recommended Posts

Witam.

Problem mam jak w temacie, mianowicie:

1. świeci sie kontrolka poduszek (poduszki nie strzelały, auto nie bite), po podłaczeniu VAG-a pokazuje następujące błedy:

-----------------------------------------------------------

VIN : WAUZZZ8K88A007126

Numer Sterownika :8K0959655B

Nazwa :J234 AirbagVW-AU10

Kodowanie : 30343434363030303030554A304C384B3053

SW :0410

Data odczytu :2012-09-14 11:49:36

Raport Znalezionych bledow

13636096($D01200):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany

10485833($A00049):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany

--------------------------------------------------------------

Ich ununięcie nie daje żadnego skutku, odrazu pojaiwają sie na nowo.

Vag nie umie opisać błędu i tu zwracam sie o pomoc - gdzie szukac usterki powodującej te dwa powyższe błędy?

2. Po około pół minuty od włożenia kluczyka do stacyjki zapala sie zółta kontrola przekreślonego kluczyka (na komputerze pokładowym licznika)

-----------------------------------------------------------------

VIN : ---

Numer Sterownika :8K0907064A

Nazwa :J393 BCM2 1.1

Kodowanie :0B 01000620003900C0012001

SW :0141

Data odczytu :2012-09-14 11:50:52

Raport Znalezionych bledow

166(0x00A6):E8 Przełacznik układu zezwolenia na wejscie i uruchomienie -E415- Sygnal niezrozumialy

Lamp ON

------------------------------------------------------------------------

Błąd pojwił sie po sciągnięciu i założeniu tapicerki drzwi kierowcy.

Usunięcie błędu nic nie daje (powraca) i pytanie podobne mam jak przy poduszkach - gdzie szukać przyczyny?

Z góry dziękuje za info.

Link to comment
Share on other sites

A okablowania od czujnika nie odpieliście ? sprawdz kabelki

Link to comment
Share on other sites

Odświeże troche temat bo dalej mam jeden z problemów z tematu.

Mianowicie dalej mi świecą poduszki. Byłem u człowieka, który podpiął się pod auto czyms co miało z nim się dogadać i powiedział że sensor (czujnik czy sterownik) airbag-u twierdzi, że dostaje za wysokie napięcie i dlatego wywala błąd ale on nie ma pojęcia co dalej i mi podziękował.

Chyba będę musiał się za to sam zabrać ale nie mam odpowiedniego sprzętu i oprogramowania albo samego oprogramowania, ponieważ z poprzednich aut (passat b5 fl, octavia II) zostały mi następujące kabelki:

- VAG KKL 2 linie k

- VAG K+CAN,

- GALETTO.

Może mi doradzicie czy moje kabelki potrfią się dogadać z moim autem? A jeżeli tak to jaki program do tego potrzebuje?

VAG K+CAN za pomocą VAG Commandera potrafi rozmawiać chyba ze wszystkim w aucie poza silnikiem i airbagiem czyli to czego potrzebuje.

Czy jakby okazało się, że mam zepsuty sensor airbag to wówczas wystarczy założyć nowy czy 3ba coś jeszcze robić komputerem w stylu adaptacji? W którym miescu w aucie znajduje się ten sterownik? Jak sie do niego dobrać?

Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka.

Link to comment
Share on other sites

Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka.

Dzisiaj rano również niemiło zaskoczyła mnie wyżej opisywana kontrolka...widzę że kolega sobie poradził z problemem wiec może opiszesz jaj wyglądała operacja czyszczenia kluczyka?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...