rafal_legnica 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam, mam następujący problem, szukalem na formum jednak niestety wciąż nie znalazlem dopowiedzi. W samochodzie Audi A4 B8 8KO 2008/2009r. nie można skasować błędu ABS/ESP. Nie można też dokonac kalibracji gdyż komputer nie pokazuje odczytów z prawego przedniego koła. Nie można było nawiązać połączenia i skasować błędu z czujnika ABS. Czujnik został wymieniony, w konsekwencji czego komputer łączył się z czujnikiem błąd udało się skasować, jednka tylko na chwile,gdyz pojawiał się ponownie. Komputer wciąż nie pokazuje odczytów z czujnika. Następnie została sprawdzona instalacja elektryczna od czujnika do sterownika- błąd wykluczony, instalacja sprawna. Następnie zostało wymionione łożysko na piaście, wyeliminowaliśmy ewentualane uszkodzenie pola magnetycznego (niezbędnego do odczytu)-wciąż bez efektu. Błędy wciąż widoczne, pomiarów z koła kompuetr nie podaje w związku z czym kalibracji nie można dokonać. Panowie proszę o pomoc, dodam ze czunik został kupiony nowy (bosch) jednak zamiennik, czy możliwe ze komputer go blokuje, może musi to być oryginał moża zaadoptować sam czujnik abs? Jestem z Dolnegośląska, jeśli ktośby miał do polecenia dobrych fachowców na tym terenie biegle znających temat 8K0 będę rónież wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Jaki dokładnie bład wywala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_legnica 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 pokazało błąd:4327-ograniczenie działania z powodu nieprawidłowej wartości U1113 00 0136- sterownik ABS Problem jednak został rozwiązany. Okazało się ze poprzednia diagnoza sprawności instalacji była błędna, nowy mechanik po sprawdzeniu stwierdził, że zosały źle podłączone can-y. (cokolwiek to znaczy). Podsumowując błędy ABS/ESP zostały usunięte, komputer pokazuje prawidłowe odczyty ze wszystkich kół. post zostawiam jaki informacje dla pozostałych. ps. pozostał błąd nr 00234- czujnik automatycznej regulacji dystansu od poprzednika przestawiony/rozregulowany, czy ktoś wie jak to zaprogramowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Co to znaczy ze CANY były zamienione ? wymieniana byla wiazka (kable ) ? Sterownik ACC był regulowany (odkręcany) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_legnica 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Niestety nie wiem co to moze znaczyc, tak mi powiedzial. Wiązka nie była wymieniona, przerwana była częśc do czujnika abs, i najprawdopodobniej zle połączyli kable..... W każdym bądź razie nic więcej nie wymieniałem, elektryk poradził sobie sam. Co do ACC tak był sterownik był odkręcany (czyli radar, który znajduję się obok halogenu zza kratką po prawej stronie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Czeka cie odwiedzenie ASO i kalibracja ACC . Jest tylko jedno takie urządzonko w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_legnica 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 ok dzieki, w takim razie jak będę po zabiegu dam znać jaki efekt i koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się