Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Audio w b5 od podstaw.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałbym poprawić jakość dźwięku w swoim samochodzie. Jestem dość zielony w tym temacie, więc liczę na waszą pomoc. :)

Najczęściej można u mnie usłyszeć rapowe brzmienie, jednak lubię też czasem posłuchać rocka, czy jakiejś łupanki.

Aktualnie posiadam radio JVC kd-r203, dwa oryginalne głośniki z przodu + gwizdki (wygląda to tak jak na tym zdjęciu: http://img42.imageshack.us/img42/1439/boczekprzednilewy1.jpg). Rozumiem, że będzie trochę roboty, żeby wstawić w ich miejsce inny sprzęt. Mógłby ktoś wyjaśnić co to są w ogóle za głośniki?

Zastanawiałem się nad wymianą głośników z przodu, dostawieniem dwóch z tyłu i jakiś wzmacniacz do tego. Myślicie, że to dobre rozwiązanie? Wolałbym raczej uniknąć tuby. Zależy mi głownie na dobrej jakości dźwięku, przy słyszalnym basie.

Jeśli chodzi o mój fundusz, to chciałbym się zmieścić w przedziale 500-600zł.

Pozdrawiam,

Tomasz

Opublikowano

To złe rozwiązanie i za te pieniądze tego nie zrobisz.

1. kupujesz zestaw głośników odseparowanych 16cm

2. Kupujesz dystanse.

3. Kupujesz maty wygłuszajace.

Robisz dobra scene z przodu i masz jakość i przyzwoity bas. W 600zł się mieścisz i jestes zadowolony.

Opublikowano

Sam znośny używany wzmacniacz to koszt około 600zł kolego.

Opublikowano