Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwszy zestaw - przygotowanie na zimę


rafau

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem prosić o porady, ponieważ jestem w tym zielony. Troszkę czytałem i chciałbym przejść do części praktycznej.

Pojazd to B5 1996 Avant LY6P (butelkowa zieleń). Taki to kolor:

attachment.jpg

Samochód jest nieźle ubrudzony, lakier polerkę widział ostatnio w październiku zeszłego roku. Ma kilka drobnych rysek.

Planuję zamówić:

Zewnątrz:

Szampon - Poorboy's World Super Slick & Suds

Cleaner - ValetPRO Achilles Prep

Politurka - POORBOY’S WORLD Black Hole Show Glaze

Wosk - POORBOY’S WORLD Natty’s Paste Wax – BLUE

No i ręcznik do zbierania wody - Monster Shine Fluffy Dryer

Wewnątrz:

POORBOY’S WORLD Natural Look Dressing

Czekam na opinie i porady, co zmienić, co wywalić z koszyka, co dodać.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako tako malo zimowy zestaw.

Wosk zimowy wez sobie FK1000, cleaner DURAGLOSS 601 POLISH BONDING AGENT - taki zestaw tez nieco poprawi look, ale zime posiedzi spokojnie

Szampon wybrales calkiem z d*py i zamiast tego wez DURAGLOSS CAR WASH CONCENTRATE 901

a jako recznik to: ShiningCar Fluffy Dryer YELLOW 90x60cm lepszy i bezpieczniejszy od poczciwego monstera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Politura na zime nie jest najlepszym pomyslem, chyba ze masz mozliwosc mycia i woskowania jak w lecie - czytaj cieply garaz, poniewaz oslabia trwalosc lsp. Przyjmuje sie, ze zabezpieczenie zimowe ma byc jak najbardziej trwale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95% wygladu to przygotowanie powierzchni. Bez tego wiele magiczne srodki nie zdzialaja. Do looku cos tam da, ale jego karta przetargowa jest przede wszystkim trwalosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli liczysz na matt 100% to Gtechniq, jesli satyna jest ok to ja lubie Natural Looka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach