zeeb Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam serdecznie. Mój problem jest następujący: przewody podcisnieniowe wymienione zawór n75 wymieniony(stary sie wieszał)kierownice w turbo OK(na bank) a turbina przelatuje powyżej 1,4 bara. Problem się zaczął po wymianie katalizatora (stary był zapchany). moje przypuszczenia są taki że poprzedni właściciel(mam niunie od 2 mieś) żeby auto mu szło przy zatkanym kacie skręcił sztangę.... po zmianie kata od razu notlauf. Z wagiem wydłużyłem sztange o ok 1 cm . Jak ją wydłożę bardziej to mi kopci i ma muła jak jest jak teraz idzie dobrze i nie kopci. Mam pytanko czy są jakieś zależności między przepływką a turbiną(?) może ogranicznik(?) ie mam już pomysłów. poniżej zamieszczam logi gr 3 i gr 11. ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.31, 1617 ,610.0, 545.0 ,32.7,,,,,,,,,, ,0.64 ,1680 ,850.0 ,610.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,0.96 ,1743 ,850.0 ,645.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,1.29 ,1806 ,850.0 ,685.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,1.64 ,1890 ,850.0 ,740.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,1.99 ,1974 ,850.0 ,785.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,2.34 ,2058 ,850.0 ,870.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,2.67 ,2163 ,850.0 ,945.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,3.02 ,2247 ,850.0 ,1010.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,3.36 ,2331 ,850.0 ,1055.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,3.70 ,2436 ,850.0 ,1080.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,4.03 ,2520 ,850.0 ,1100.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,4.34 ,2604 ,850.0 ,1130.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,4.67 ,2688 ,850.0 ,1120.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,5.00 ,2772 ,850.0 ,1120.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,5.32 ,2856 ,850.0 ,1035.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,5.65 ,2940 ,850.0 ,965.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,5.98 ,3024 ,850.0 ,915.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,6.31 ,3108 ,850.0 ,735.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,6.64 ,3171 ,850.0 ,680.0 ,4.8,,,,,,,,,, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.44 ,1428 ,1040.4 ,1040.4 ,37.5,,,,,,,,,, ,0.77 ,1449 ,1040.4 ,1050.6 ,37.5,,,,,,,,,, ,1.08 ,1470 ,1040.4 ,1050.6 ,37.9,,,,,,,,,, ,1.39 ,1491 ,1071.0 ,1060.8 ,36.7,,,,,,,,,, ,1.72 ,1533 ,1509.6 ,1060.8 ,33.1,,,,,,,,,, ,2.05 ,1575 ,1764.6 ,1122.0 ,33.9,,,,,,,,,, ,2.38 ,1638 ,1795.2 ,1193.4 ,35.1,,,,,,,,,, ,2.71 ,1701 ,1825.8 ,1275.0 ,37.5,,,,,,,,,, ,3.03 ,1785 ,1866.6 ,1366.8 ,38.3,,,,,,,,,, ,3.36 ,1869 ,1917.6 ,1479.0 ,38.6,,,,,,,,,, ,3.70 ,1953 ,1948.2 ,1601.4 ,45.8,,,,,,,,,, ,4.02 ,2037 ,1948.2 ,1734.0 ,51.0,,,,,,,,,, ,4.35 ,2121 ,1948.2 ,1846.2 ,55.0,,,,,,,,,, ,4.68 ,2205 ,1948.2 ,1938.0 ,57.0,,,,,,,,,, ,5.01 ,2289 ,1948.2 ,2029.8 ,59.8,,,,,,,,,, ,5.32 ,2373 ,1948.2 ,2080.8 ,61.0,,,,,,,,,, ,5.64 ,2457 ,1948.2 ,2131.8 ,64.1,,,,,,,,,, ,5.97 ,2541 ,1948.2 ,2172.6 ,68.1,,,,,,,,,, ,6.30 ,2604 ,1948.2 ,2193.0 ,70.9,,,,,,,,,, ,6.63 ,2688 ,1948.2 ,2213.4 ,73.7,,,,,,,,,, ,6.96 ,2772 ,1948.2 ,2315.4 ,84.1,,,,,,,,,, ,7.29 ,2856 ,1948.2 ,2437.8 ,92.8,,,,,,,,,, ,7.64 ,2940 ,1948.2 ,2478.6 ,94.4,,,,,,,,,, ,8.00 ,3024 ,1948.2 ,2478.6 ,94.4,,,,,,,,,, ,8.33 ,3129 ,1948.2 ,2478.6 ,93.6,,,,,,,,,, ,8.68 ,3213 ,1948.2 ,2407.2 ,92.0,,,,,,,,,, ,9.02 ,3276 ,1856.4 ,2254.2 ,94.4,,,,,,,,,, ,9.36 ,3339 ,1591.2 ,2091.0 ,91.2,,,,,,,,,, ,9.69 ,3402 ,1825.8 ,1938.0 ,66.9,,,,,,,,,, ,10.04 ,3486 ,1948.2 ,2070.6 ,93.2,,,,,,,,,, ,10.37 ,3570 ,1948.2 ,2213.4 ,94.4,,,,,,,,,, ,10.69 ,3633 ,1948.2 ,2233.8 , 94.4,,,,,,,,,, Pozdrawiam Michał
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Mam pytanko czy są jakieś zależności między przepływką a turbiną(?) może ogranicznik(?) ie mam już pomysłów. oczywiscie ze sa .... lmm mierzy na podstawie doladowania ... [tak w skrocie] wymiana katalizatora ? [a co tam wlozyles ?]
zeeb Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam Zamontowałem bosala (kat z plecionką) dedykowany do tego modelu Walcze z tym problemem nadal. doszlem do tego że przeładowania mam na 2 i 3 biegu przy bucie dalej 4 i 5 bieg leci według mapy. Mam w tej chwili zamontowanego boostera i śledze ciśnienie turbiny na bierząco. Dzisiaj zaobserwowałem jeszce coś takiego: 1500rpm but przy 2100-2200 mam około 1,4 bara zdejmuję lekko nogę z gazu doładowanie spada.. but i leci według mapy... i tak się dzieje tylko na 2i 3 biegu 4 i 5 bez dziwnych zachowań. nie wiem jaka jest przyczyna. Zmiana długości sztangi niewiele zmienia. Michał
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 cos mi sie wydaje ze to wina kata ... a jak bylo przed ?
zeeb Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Na starym kacie nie wiem bo nie miałem vaga. Ale był zapchny w 90% ( tak powiedział magik od tlumikow) pod większym obciężeniem wyciskało mi spaliny plecionką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się