Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomoc w odkodowaniu błędów VAG oraz ocenie LOGÓW.


Bilder

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zwracam się do was o pomoc.

Od kilku dni wywala mi te dwa błędy.

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Oba usuwałem ale na nowo się pojawiają.

O co w tym chodzi, trochę o tym poszukałem 16485 to przepływka, która będzie do wywalenia (ale to na dniach postaram się logi zrobić i dorzucić do tematu)

Ale czy na tą chwile jesteście mi wstanie powiedzieć o co chodzi z tym 1 błędem co sprawdzić gdzie zajrzeć ?? No i dodać mogę, że czasem tego notlaufa złapie czy jakoś tak, tzn przestaje jechać jakby mu turbo od cięło, ale zgaszę go odpalę i już bez problemu śmiga się dalej.

Pozdrawiam i liczę na pomoc dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Ten błąd mówi, że jest nie doładowanie. Tak więc musisz sprawdzić czy podciśnienie dochodzi do gruchy. Jeżeli dochodzi to sprawdź samą gruchę czy się nie rozpadła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzić czy podciśnienie dochodzi do gruchy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągasz wężyk z gruchy i przykładasz palec, ktoś odpala samochód. Powinieneś poczuć zasysanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę i dowiedziałem się od razu po zadaniu pytania (fakt pytanie było głupie ;/) Jutro to sprawdzę bo dziś nie miałem jak. Ale za to zrobiłem logi (1 raz robiłem więc nie wiem czy dobrze) oraz filmik jak sztanga turbiny się rusza. Patrzcie i piszcie co sądzicie ;)

Logi

Statyczne

Log (0 - 001,001)

Log (0 - 003,003)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

Log (1 - 014)

Log (2 - 023)

Log (3 - 010)

Log (4 - 011)

Log (5 - 008)

Dynamiczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 010)

Log (2 - 001)

Log (3 - 011)

Log (4 - 008)

B.S.

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Grup 000 nie mogłem zalogować, nie wiem dlaczego.

Filmik z sztangi turbiny.

Dodam, że po usunięciu w/w błędów, podczas próby dynamicznej żaden nie wyskoczył.

To na ta chwilę tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dołu gdzieś Ci sp***rza ciśnienie. Nie słychać syczenia przy przyspieszaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko poluzowana była opaska łącząca obudowę filtra powietrza z tą rurą AUDI A4 B6 1,9TDI RURA POWIETRZA (3999900678) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. I po tym ustał taki świst podczas gaszenia auta.

Dodatkowo zauważyłem, że ten drucik co łączy te dwie rury z jednej strony jest ułamany i rura skosem delikatnie wychodziła zdjęcie -->imgur: the simple image sharer

Na razie zrobiłem to na trytryki ale na dniach dokupie drucik. Ta rura idzie od intercoolera jak się nie mylę ?

No i więcej na tą chwile nic nie znalazłem....

Co do waszych pytań --> Syczenia żadnego nie słyszę podczas przyśpieszania (tylko to o czym napisałem wyżej podczas gaszenia znikło).

W tej chwili też logi zrobić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z braku czasu trochę się opóźniło no ale już jest :)

Statyczne:

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (2 - 008)

Dynamiczne:

Log (0 - 008)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dwa oringi co idą górnymi rurami oraz znalazłem 2 dziury po blachowkrętach w metalowej rurze co idzie od turbo do intercoolera ( wydaje mi się że poprzedni właściciel dopierdzielił nimi osłonę silnika. Wszystko uszczelniłem. No i na nowo poskładałem i oto logi. Wyczytałem gdzieś, że plakiem psikają po rurach i zmieniają się obroty silnika no ale to też nie zadziałało....

Log (0 - 008)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Widzę, że dalej jest słabo. Już mi ręce opadają gdzie szukać przyczyny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelnosc intercoolera sprawdzales , sprawdz wirnik sprezarki moze lopatki sa ogolone , sprawdz podcisnienia , podmien N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC - sprawdzony , pociśnie jest wężyki całe. N75 podmieniałem - żadnej różnicy. Jeszcze do tego wirnika trzeba zajrzeć ale ja się nie znam więc gdzieś podjechać trzeba będzie. A da się jej wydajność jakoś sprawdzić bez wyciągania ?

---------- Post dopisany 16-04-2014 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2014 at 21:26 ----------

Odpowiedzialnym za wszystko był czujnik CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA 0281002399. Problem ustał więc temat do zamknięcia ;)

---------- Post dopisany 27-05-2014 at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2014 at 21:05 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...