Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2 błędy


kielbu

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie po raz 1 podłączyłem samochód pod vaga i pojawiły mi się 2 błędy, ( tzn przed kupnem auta też mechanik podłączył, sprawdził co się pokazało, pokasował, sprawdził ponownie i już żaden się nie pojawił ). Natomiast dzisiaj:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortgerát T85 1512

Coding: 06976

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00955 - Key 1

35-10 - - - Intermittent

oraz

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 4529

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

Ten drugi to czujnik skrętu i trzeba wykonań kalibracje - tak mi się wydaje,ale jak to zrobić?Pierwszy to coś z kluczykiem, ostatnio wymieniałem w nim baterie i kodowałem poprzez przekręcenie go w stacyjce oraz zamknięcie i otworzenie drzwi z kluczyka czy jakoś tak i działa :) Nie wiem czy prawidłowo wykonałem te podstawowe skanowanie auta, przekreciłem kluczyk na vagu dałem auto scan, po zakończeniu zapisałem błędy wykasowałem wciskająć clear i dałem scan ponownie - tak to się powinno robić? Przez ostatnie 3 tygodnie jakoś dwa razy odłączałem akumulator, może to też ma na coś wpływ. Bardzo proszę o jakieś wskazówki :)

---------- Post dopisany 27-04-2014 at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2014 at 19:00 ----------

Nikt nie pomoże?

---------- Post dopisany 28-04-2014 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 12:18 ----------

Żeby nie zakładać nowego wątku, jak prawidłowo kasować błędy. Przekręcamy kluczyk, skanujemy auto i usuwamy błędy. Czy po takiej operecji należy uruchomić silnik, przejechać się, czy można od razu wykonać ponowne skanowanie i błędy powinny się już nie pojawić? Jeszcze jedno, czy można skanować auto przy odpalonym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć podgląd parametrów to na włączonym. Tylko błędy sam zapłon. Jak chcesz zobaczyć co powraca to musisz się przejechać aby dać szansę modulom na zgłoszenie błędów. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zapłon ->kasowanie błędów -> odpalam ->jadę -> wyłączam silnik ->zapłon -> auto scan :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niestety, wracają, tylko nie wiem czy dobrze je kasuje. Wchodze w auto scan, wybieram model A4 B6 8E daje START, po zakonczeniu CLEAR CODECK czy jakoś tak. Po przejechaniu po mieście zrobiłem powtórnie auto scan i te same błędy się pokazały. Zrobie kalibracje czujnika skrętu ale nie wiem co z tym kluczykiem, jakieś rady?

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

Po kalibracji kąta skrętu błąd już się nie pojawia, został tylko błąd:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortgerát T85 1512

Coding: 06976

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00955 - Key 1

35-10 - - - Intermittent

Bardzo proszę o pomoc bądz jakieś namiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci klepie ze problem z kluczykiem w module komfortu. Ale to musi ktoś ogarnięty rozgryzc. Centralny działa?

Akumulator dobry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko działa bez problemu, jutro postaram się z adaptacją kluczyka na innej pozycji z filmiku na youtube, wydaje mi się że to problem po mojej adaptacji po wymianie baterii, może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=273040

A pilot to prosto. Wkładasz kluczyk do stacyjki, włączasz zapłon, naciskasz zamykanie i trzymając wylaczasz zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak sposobów jest kilka, najpierw usunę obecny kluczyk - ten co adoptowałem, sprawdzę błędy na starym styranym, zobaczymy może gdzieś tutaj jest rozwiązanie. Dam jutro znać, chyba że ktoś już coś podebnego miał i nasunie mi rozwiązanie.

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 22:59 ----------

Dla potomnych, vagiem usunąłem dwa kluczyki, potem vagiem adoptowałem je ponownie, błędy już nie wróciły. Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...