Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy licznik z automatu podejdzie do manuala?


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie, czy zegary (tu przykład)

4178964492

będą pasowały do auta z manualną skrzynią czy tam wsad jest inny i nie da się tego poskładać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze cwiara, zmieniasz tylko kodowanie z automatu na manual i bedzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób? Normalnie vagiem czy vag-tacho czy czymś takim. Interesuje mnie jak wygląda taka procedura wymiany licznika a nigdzie nie mogę znaleźć opisu. Głównie chodziło mi o fis, mój nie pokazywał zupełnie nic a ten ze zdjęcia powyżej jest igła i kosztował jedyne 120 pln. Zaznaczam z tego miejsca że cena igieł waha się różnie ale od 200 pln w górę. Teraz zastanawiam się czy się cieszyć z zakupu czy jeszcze nie i co muszę zrobić żeby to zagrało.

Kodowanie licznika vag-com 3.11-2 zmiana mil i galonów na km i l ale jak się sprawa ma ze zmianą kodowania z automatu na manual?

Jak się sprawa ma z immo? Czy wystarczy mi pin ze starego czy muszę mieć pin z nowego i co z tymi pinami zrobić :decayed: bo podobno można odczytać pin zwykłym kkl po rs232 co zaraz sprawdzę

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ----------

Potwierdzam, ugryzłem temat i teraz otwarcie: Da się bez problemu (akurat w moim przypadku) wyjąć pin z eepromu za pomocą najzwyklejszego kabla z dwoma liniami k na rs232

imoJPG_enareew.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...