Warson Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam, dzisiaj u znajomego na kącie wtrysku wyskoczyło mi 111 w Silniku AJM, ponoć dużo za dużo. Auto odpala dobrze ale jak jadę na trasię np na 5 biegu i wcisnę pedał gazu to auto łapie po chwili a nie od razu, czy to będzie ten problem? Jeśli tak to drogi koszt naprawy tego?
Wihajster Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 w AJM nie ma czegos takiego jak kąt wtrysku...Jest tylko kąt synchronizacji wiec to sprawdz.
Warson Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 kurcze teraz nie pamiętam jaka to była cyfra która to pokazywała ale skoro nie ma kątów wtrysków to na pewno kumpel miał na myśli to o czym ty mówisz, a więc jest ok czy nie?
Wihajster Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 kurcze teraz nie pamiętam jaka to była cyfra która to pokazywała ale skoro nie ma kątów wtrysków to na pewno kumpel miał na myśli to o czym ty mówisz, a więc jest ok czy nie? na pewno to trzeba sprawdzic log 004 statyczny ostatnia pozycja i najlepiej jak wynosi 0,0
Warson Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Podobno Grupa VAG 00 pozycja 2.
Golem1 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Sprawdź jeszcze raz i niech ci powie dokładnie co miał na myśli bo jak napisał poprzednik w AJM-ie nie ustawia się kąta wtrysku a kąt synchronizacji jest ustawiany w przedziale +3 - 3 wiec nie moze byc 111.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się