Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi Bkc błędy w ECU silnika


kantor81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam auto z silnikiem BKC napęd 4x4 :decayed: /skoda octavia II/ :decayed:

- wentylatory chłodnicy po załączeniu kluczyka zostają uruchomione obydwa.

VCDS Pokazuje błędy:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 BD HW: 028 101 223 6
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002
Software Coding: 0000172
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 66C3501A51C7C02E0EF-8033
3 Faults Found:
18044 - Powertrain Data Bus
P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 41.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101100
Torque: 148.8 Nm
Torque: 0.0 Nm
16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
P0243 - 000 - Malfunction
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 39.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101100
Absolute Pres.: 1081.2 mbar
Absolute Pres.: 938.4 mbar
18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83)
P2185 - 000 - Signal too High
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 41.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 32.4°C
Temperature: 27.0°C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18044 - Powertrain Data Bus P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller -

modół airbagów melduje usterke.- musiał bys sie do niego dostac - odpiac kostki i je wymyc jakims kontakt sprajem - skasuj byka i do obserwacji- jesli bład wróci - mozliwe ze modół SRS kojknął.



16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) - P0243 - 000 - Malfunction -

Zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania przerwa/zwarcie do masy - jesli nie masz braków mocy to skasuj bład i za jakis czas sprawdź ponownie- jesli błedy wrócą to trzeba by sprawdzic instalacje - kable od N75 do ECU - na przejście - jesli bedą ok - to zawór fisiuje.



18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) -P2185 - 000 - Signal too High

Czujnik temp. płynu chłodzącego- na wyjściu z chłodnicy: (G83) sygnał za duży - chodzi o włacznik wentylatorów - prawdo podobnie jest uszkodzony w sensie jest zaciety i dlatego wentyle cały czas kotłują.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam auto z silnikiem BKC napęd 4x4 :decayed: /skoda octavia II/ :decayed:

- wentylatory chłodnicy po załączeniu kluczyka zostają uruchomione obydwa.

VCDS Pokazuje błędy:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 BD HW: 028 101 223 6
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002
Software Coding: 0000172
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 66C3501A51C7C02E0EF-8033
3 Faults Found:
18044 - Powertrain Data Bus
P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 41.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101100
Torque: 148.8 Nm
Torque: 0.0 Nm
16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
P0243 - 000 - Malfunction
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 39.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101100
Absolute Pres.: 1081.2 mbar
Absolute Pres.: 938.4 mbar
18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83)
P2185 - 000 - Signal too High
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 41.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 32.4°C
Temperature: 27.0°C

Ok dzięki za podpowiedź, dzisiaj sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...