Mav3rick_17 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Witam Od pewnego czasu zauważyłem problem z pracą silnika. Po rozpędzeniu samochodu i silnika do ponad 3tys i naciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie. Po zgaśnięciu silnika jest go ciężko odpalić tak jak by brakowało paliwa w układzie. Kreci kręci i nic po czym delikatnie łapie aż odpala. Jest to dla mnie dziwna sprawa. Na logach pewnie wyjdzie też że odłącza turbo na wysokich obrotach bo zdażyło mi się to podczas robienia logów- prawdopodobnie przypiekły się kierownice choć niekoniecznie. Niepokojącymi objawami (kolejnymi) jest szarpanie silnika na wysokich obrotach w okolicach 4 tys. Strasznie szarpie, rzuca silnikiem i samochód juz się nie rozpędza- również dziwna sprawa lecz mogą być to powiązane obiawy z jedną usterką, Soft by Spanky (żeby nie było Proszę o analizę logów no i oczywiście jakieś sugestie: http://vaglog.rtnet.pl/log_186669.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186670.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186674.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186673.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186672.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186671.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186675.html Mam nadzięję że w miarę jasno opisałem całą sytuację w razie wątpliwości proszę o kontakt. Dziękuję z góry za pomoc
spanky Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Zacznij od : Pierwsza sprawa to dziura w dolocie wielkosci stodoly. Druga sprawa to zapowietrzony uklad paliwowy/filtr paliwa do wymiany. Edytowane 19 Września 2014 przez spanky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się