Mav3rick_17 0 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Witam Od pewnego czasu zauważyłem problem z pracą silnika. Po rozpędzeniu samochodu i silnika do ponad 3tys i naciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie. Po zgaśnięciu silnika jest go ciężko odpalić tak jak by brakowało paliwa w układzie. Kreci kręci i nic po czym delikatnie łapie aż odpala. Jest to dla mnie dziwna sprawa. Na logach pewnie wyjdzie też że odłącza turbo na wysokich obrotach bo zdażyło mi się to podczas robienia logów- prawdopodobnie przypiekły się kierownice choć niekoniecznie. Niepokojącymi objawami (kolejnymi) jest szarpanie silnika na wysokich obrotach w okolicach 4 tys. Strasznie szarpie, rzuca silnikiem i samochód juz się nie rozpędza- również dziwna sprawa lecz mogą być to powiązane obiawy z jedną usterką, Soft by Spanky (żeby nie było Proszę o analizę logów no i oczywiście jakieś sugestie: http://vaglog.rtnet.pl/log_186669.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186670.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186674.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186673.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186672.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186671.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186675.html Mam nadzięję że w miarę jasno opisałem całą sytuację w razie wątpliwości proszę o kontakt. Dziękuję z góry za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 (edited) Zacznij od : Pierwsza sprawa to dziura w dolocie wielkosci stodoly. Druga sprawa to zapowietrzony uklad paliwowy/filtr paliwa do wymiany. Edited September 19, 2014 by spanky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now