Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy dadza nowe drzwi??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj miałem wypadek, kobitka przyładowała mi w prawy bok ( przednie i tylne drzwi sa porysowane i wgniecione, choc wgniecenie nie jest duże ale jednak jest) Spisalismy wszystko w jej firmie ubezpieczeniowej HDI, lakiernik z którym rozmawiałem powiedział żebym wstawił samochód do niego, bo inaczej jak sami mi zaczną wyceniać to mnie oszukaja ( nie mam w tym doświadczenia). W formie rozliczenia wpisałem " rozliczenie bezgotówkowe z zakładem naprawczym" dzis ma przyjśc ktoś od nich z firmy żeby wycenic szkody, lakiernik powiedział mi że powalczy o to zeby dali mi nowe drzwi ale że są małe szanse bo szkoda nie jest wielka. Jednak ja uważam że skoro drzwi nie były bite , są orginalne to mam od nich prawo rządać nowych drzwi bo niby czemu mam jżdzic z powypadkowymi drzwiami, szpachlowanymi a i przy sprzedazy bezie problem.

I takie pytanie dow as czy mam jakies szanse wywalczyc nowe drzwi, czy złudna to nadzieja i trzeba bedzie szpachlować??

Pierwszy raz mam taka sytuacje.

Za podpowiedzi wielie dzięki[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2008, 14:36_________________________________________________Widzę że nikt mi nic w tej kwesti nie poradziPo przeczytaniu paru wątków zastanwaim sie czy nie wystapi ć o odszkodowanie za utratę wartości handlowej pojazdu, z tym że podobniez nie jest to takie łatwe bo większośc ubezpieczycieli sie od tego miga, trzeba by wołac rzeczoznawce i tu znou nie ma pewności ze za to zzwróca a wycena kosztuje 400

Powiedzccie mi czy nie zrobiłem głupio zostawiajac samochód u lakiernika ( niby znajomy ojca ale..), rozmaiwajac ze mna powiedział żebym zostawił go u niego bo inaczej to mnie oszukaja, pytanie teraz czy to on mnie nie oszuka i nie zarobi na tym niezłych kokosów :confused4: