Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywanie


therentan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zacznę od tego że gaz założyłem dopiero niecały rok temu. Sterownik jaki posiadam to AGIS, wtryski Valteki niebieskie, parownik tomasetto Alaska a silnik to 1.8 ADR.

Problem zaczął się jakiś miesiąc temu po wymianie rozrządu, na benzynie jedzie bardzo dobrze, przerywanie jest prawie nie wyczuwalne, ale czasami czuć.

Gorzej wygląda sprawa na gazie, na wolnych obrotach silnik pracuje równe ale jak dodam gazu zaczyna przerywać. Przerywanie przestaje być wyczuwalne dopiero przy ok.3,5k obrotów. Auto nie przyśpiesza tak jak powinno, do tych 3,5k obrotów, tak szarpie że aż plastiki słychać :). Byłem u gazownika ale ten mi powiedział że z gazem jest wszystko wporządku, i jeśli nie wymieniałem świec to pora to zrobić. Świece kupiłem NGK 3 elektrodowe, ale zero poprawy.

A i jeśli to pomoże to przy wymianie rozrządu zdejmowałem fajki i wykrecałem świece żeby był mniejszy opór przy kręceniu wałem.

Z góry dzięki za pomoc.


Nikt nie pomoże?

Dziś Vagiem przeleciałem błędy i oto co wyskoczyło

1120 Ustawienie wałka rozrządu 1
uszkodzenie mechaniczne - BŁĄD SPORADYCZNY
17916 Regulacja wolnych obrotów - górna wartość graniczna

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie
16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - mnożenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw skasuj błędy, pojeździj trochę i zobaczymy co wyskoczy. I na razie nic nie wymieniaj na darmo, trzeba przeanalizować problem. Posprawdzaj dokładnie to co sam możesz sprawdzić, kable WN, szczelność dolotu/podciśnienia.

Edytowane przez macek87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.

Przewód od gazu który idzie od wtryskiwacza do kolektora ścisnął się miedzy kolektorem i metalową rurką od chłodzenia i gaz nie przepływał i pracował na 3 cylindrach.

Usterka niby prosta ale trochę zajeło jej zdjagnozowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...