Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż bose, pytania laika


szop44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
na wstępie powiem że przeglądnąłem ten temat:
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/59353-zmiana-wzmacniacza-na-system-bose/
Temat dotyczy wymiany jednego wzmacniacza na system BOSE, ja nie mam co wymieniać
wiec proszę nie odsyłacie mnie do niego chyba że jesteście w stanie wskazać mi konkretną stronę (nie przeczytałem 50 stron wątku) na której być może znajdę odpowiedź na moje pytanie ale wydaję mi się że temat jest niezwiązany.

Do tej pory moja ingerencja w audio polegała na wymianie radia bądź głośników. wiec w temacie audio można powiedzieć że jestem zielony.

Samochód który kupiłem miał zrobioną całkiem fajną instalację audio jednak sprzedający ją zdemontował, po instalacji pozostało wygłuszenie drzwi i całkiem fajnie grające głośniki + powerbassy w drzwiach przednich.

Zakupiłem wzmacniacz BOSE + SUB BOSE w tylną półkę (mam sedana).

Moje pytania dotyczą:
- sposobu podłączenia (obecnie jest tak iż z radia wychodzi wiązka na każdy głośnik z osobna, to raczej standard)

2d9nr13.jpg

- wzmacniacz podpinamy to prądu - ciągnąć kable bezpośredni pod akumlator i założyć bezpiecznik na kablu czy lepiej do skrzynki bezpieczników sobie pociągnąć??
- pełna wiązka kabli wychodzi z radia i idzie przez cały samochód do wzmacniacza
- ze wzmacniacza kable rozchodzą się na odpowiednie głośniki

czy dobrze zrozumiałem to co przeczytałem w internecie?

Zastanawiam się również czy nie wywalić całkowicie okablowanie które mam obecnie ponieważ częściowo jest ORI a części instalacji jest jakiejś dodatkowej po audio które zostało wymontowane. Jest ktoś w stanie podać długości przewodów jakie będę potrzebował?

- gdzie leży ori instalacja audio kable??