Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 v6 30v i dziwne chrupanie


piczonek4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Jako jest to moj pierwszy post to prosze o wyrozumialosc, iz szukam pomocy badz dobrej rady.

motor-2.8 v6 30v (ALG)
przebieg-435.... tys km
olej castrol-0w30
naped-quattro

a wiec kilka dni temu pojechalem do miasta ok 5km, jazda jest zawsze delikatna i zgasilem samochod.
Po ok 3 godzinach mialem wracac do domu a tu po odpaleniu silnika uslyszalem dziwne chrupanie- nie jest to stukanie czy klekot tylko chrupanie dochodzace z lewej strony silnika patrzac od przodu i nie wiem co sie stalo, a mechanicy w mojej okolicy to tak jakby z cherbaty wrozyli od dziury w tloku po poobracane panewki dodal tylko ze kultura pracy sie nie zmienila poza dziwnymi odglosami. Moze ktos ma jakies dobre rady badz doswiadczenie z tym silnikiem i mi pomoze.

VAG- brak bledow

dodalem prace silnika na yt

http://youtu.be/Ttd_uuTEPis

Edytowane przez piczonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz łańcucha umarł. Nie jezdzij tak bo bedzie po silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napinacz lancucha laczacego walki rozrzadow pod pokrywa zaworow? Bo sam rozrzad jest na pasku dopiero wymienialem razem z termostatem pompa i rolkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie w głowicy. Trzeba zrzucić pokrywe i patrze na napiancz. Dawno robiłeś ten rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok 3tys temu razem z olejem 0w3 a jeszcze mam pytanie czy tego napinacza nie mozna naprawic pytam bo pracuje w obrupce skrawaniem i mam dostep do precyzyjnych maczyn skrawajacych jak i frezarek

Edytowane przez piczonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Watpie :wink: jeżeli tylko slizgu nie ma to można go kupić ale nie kojarze w jakich pieniądzach.

Mój wyglądał tak

468d93e1768f78c03b25bbd59addd9da.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro rozbiore i dam znac jak to wyglada

Dzisiaj rozebralem oba napinacze i wyglada to dobrze slizgi bardzo ladne walki i szklanki rowniez i teraz nie wiem czy jest mozliwosc sprawdzenia czy napinacze sa sprawne bo nie wydaje mi sie zeby to lancuszki tak sie tluklyi pozostahe pytanie co aie dzieje moze pompa sie rozpadla a moze tlumik drgan na rozrzadzie chyba ze to panewka???sam juz nie wiem co robic czy rozebrac jeszcze caly rozrzad i sprawdzac czy moze mise zdejmowac. Ma ktos pomysl co z tym robic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska i pompa oleju. Zrób logi grul 90 i 93 wtedy wyjdzie czy napinacze okej. Wrzuc je w diagnostyke to Ci powiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bez skladania sprawdzac tylko podpiac wtyczki czy poskladac gore na gotowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi grupy 90 i 93 dynamiczne czyli w jezdzie [emoji14]

A napinacze wyjales całkiem? Bo u mnie dolny slizg umarł a od góry go nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w kartonie mam rozebrane a tego z prawej glowicy bez zdejmowania rozrzadu nie zaloze bo oslona przeszkadza

A moze to pompa wody sie rozpadla i tak tlucze?

Witam Panow ponownie V-ka odpalona za pierwszym kopem wymienilem

napinacze z lancuchami

stopki walkow

kpl rozrzad lacznie z tlumikiem drgan, termostatem

regeneracja alternatora i rozrusznika

zawor cisnienia oleju w pompie

wszystkie uszczelniacze oraz uszczelki nowe

filtry i olej Castrol EDGE 0w/30

czyszczone odmy i wymienione wezyki podcisnienia

wymieniona klapa kolektora ssacego i czyszczenie przepustnicy

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b344ad34246d767a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07f8ed3d2b49cbba.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f5bdea19c0617c3.html

wieczorem dodam filmik z pracy silnika :)

Edytowane przez piczonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...