Rey Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Mam Audi A6 1.9TDI 130km, 2002r (po liftingu) mój poblem polega na tym że przód za wysoko stoi; tył jest ok, ale z przodu jest dość duża przerwa pomiędzy błotnikiem, a oponą. Wygląda prawie jak Allroad :/ Chciałem to zawieszenie z przodu obniżyć o jakieś 1,5-2cm nie więcej, i to tak żeby nie stracić nic z komfortu. Widzę że niektóre 1.9 TDI cierpią na podobny problem, ale za to 2.5 TDI zawsze są niżej - chciałbym właśnie żeby to wyglądało tak jak w 2.5 TDI. Co możecie mi poradzić? Wiem że było coś takiego jak zawieszenie /sport/ w A6, jak kupowałem amorki bilsteina to pytali się czy mam zawieszenie standart czy sport. Może dać sprężyny z przodu od takiego zawieszenia? O ile ono było niżej osadzone? A możę sprężyny np z 1.9TDI sprzed liftingu (98-2001r) lub z Audi A4 benzynka 1.8 pomogą? Może będą one słabsze i przód nizej będzie siedział? Jak znajdzie się ktoś kto ma etke zainstalowaną, to może sprawdzi oznacznia sprężyn czy się różnią.
Wąski Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Tak samo jak w A4 było zawieszenie S-line ,Zawieszenie przed i po lifcie takie same jest
Rey Opublikowano 18 Października 2008 Autor Opublikowano 18 Października 2008 2cm w dol? A sprężyny są identyczne w tych s-line? ma ktoś może tutaj na sprzedaz takie? a co sądzicie o ściskaniu sprężyn na gorąco? 2cm jak by mi przednie sprężyny scisneli, to by stykło... tylko nic nie wiem o tej metodzie i prawde mówiąc trochę się obawiam o sprężyny... czy ktoś może szerzej wypowiedzieć się o tej metodzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się