Aydaho Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Panowie przymierzam się wkońcu do wymiany gratów - będę miał dzisiaj koło i sprzęgło ( LUK ) mam pytanie co jeszcze potzrebuję do wymiany ?? żeby nie okazało się w warsztacie że brakuje łozyska, etc i samochód bedzie stał dwa dni bo części trzeba dokupić. Podobno przy wymianie 2masa trzeba wymienić jakiś uszczelniacz wału i łożysko ... podpowiecie mi co to za graty - ewentualnie numery z Etki, koszty ? thnx
Pepin Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 jeszcze jakaś śruba ... którą chyba przy wymianie trzeba zawsze nową zakładać ... mogę wieczorem sprawdzić na rachunku - jak nikt wczesbniej nie napisze ...
tomaszzz Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 nie wiem jak u ciebie ale u mnie, znajduje sie łozysko igielkowe na walku albo za dwumasem nie pamietam dokladnie , groszowa sprawa ale warto o tym pamietac
Aydaho Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 już wiem potrzebne jest dodatkowo : - uszczelniacz wału korbowego ( do AWX w obudowie ) - śruby do 2masa ( numerów jeszcze nie mam - uzupełnie po wymianie ) Tom77 dzieki za pomoc
boberek Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 no to ciekawe zobaczymy róznice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się