Aydaho 2 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Panowie przymierzam się wkońcu do wymiany gratów - będę miał dzisiaj koło i sprzęgło ( LUK ) mam pytanie co jeszcze potzrebuję do wymiany ?? żeby nie okazało się w warsztacie że brakuje łozyska, etc i samochód bedzie stał dwa dni bo części trzeba dokupić. Podobno przy wymianie 2masa trzeba wymienić jakiś uszczelniacz wału i łożysko ... podpowiecie mi co to za graty - ewentualnie numery z Etki, koszty ? thnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepin 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 jeszcze jakaś śruba ... którą chyba przy wymianie trzeba zawsze nową zakładać ... mogę wieczorem sprawdzić na rachunku - jak nikt wczesbniej nie napisze ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydaho 2 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 ok - czekam na info Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszzz 1 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 nie wiem jak u ciebie ale u mnie, znajduje sie łozysko igielkowe na walku albo za dwumasem nie pamietam dokladnie , groszowa sprawa ale warto o tym pamietac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydaho 2 Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 już wiem potrzebne jest dodatkowo : - uszczelniacz wału korbowego ( do AWX w obudowie ) - śruby do 2masa ( numerów jeszcze nie mam - uzupełnie po wymianie ) Tom77 dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberek 4 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 no to ciekawe zobaczymy róznice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now